تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821188266




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دی‌ماریا به اردوگاه PSG در کالیفرنیا منتقل می شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:فارس:
دی‌ماریا به اردوگاه PSG در کالیفرنیا منتقل می شود؟
خبرهای فراوانی مبنی بر انتقال هافبک آرژانتینی منچستریونایتد به اردوی پاریسی‌ها در کالیفرنیا منتشر شده است که بیشتر آن‌ها حکایت از رضایت طرفین برای این انتقال دارد.

خبرگزاری فارس: دی‌ماریا به اردوگاه PSG در کالیفرنیا منتقل می شود؟



به گزارش خبرگزاری فارس، آنخل دی‌ماریا هافبک جوان آرژانتینی منچستریونایتد این روزها بیشتر از هر زمان دیگری مورد بحث قرار گرفته است. روزانه خبر‌های متناقضی از این سو و آن ‌سو در رابطه با او منتشر می‌شود. آن‌چه اما امروز گفته شده، آن که روزنامه اکیپ چاپ پاریس نوشت که توافق در آخرین مراحل خود است و از سوی دیگر لوران بلان سرمربی PSG گفته که تمایل به جذب دی‌ماریا وجود دارد، اما نمی‌داند که فرایند جذب در کدام مرحله است. هم‌اکنون پاریسی‌ها به منظور حضور در جام باشگاهی قهرمانی بین‌المللی در کالیفرنیا در آمریکا حضور دارند و از دیگر سو هم دی‌ماریا در همان‌جا و در اردوی آماده‌سازی منچستریونایتد است.

این عکس توسط باشگاه هواداران پاری‌سن‌ژرمن تهیه شده است   وکلا و رایزنان دو باشگاه در حال گفت‌وگو برای انتقال دی‌ماری هستند، که این ناشی از نگاه حرفه‌ای مدیریت آن‌ها است که خود سرمربی وارد جزئیات انتقال نمی‌شود. یکی از مسائل دیگری هم که در این رابطه مورد تردید است، قیمت قرارداد است که بین 60 تا 70 میلیون دلار قیمت‌های متفاوتی منتشر می‌شود. فان‌خال ساعتی پیش در پی پرسش‌های فراوان در حساب کاربری‌اش اعلام کرد که چندان خبری در این رابطه ندارد.
انتهای پیام/م

94/05/04 - 15:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن