تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820773848




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکونام در آستانه بازگشت به تیم ملی؟


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
نکونام در آستانه بازگشت به تیم ملی؟
نکونام در آستانه بازگشت به تیم ملی؟ جواد نکونام فروردین امسال و بعد از بازی سوئد، آرام و بی صدا از بازی های تیم ملی خداحافظی کرد.


به گزارش فرهنگ نیوز، بعد از اردوی ازبکستان و ترکمنستان تیم ملی بود که چند بازیکن با نکونام تماس گرفتند و گفتند جایش خالی است و بهتر است بازگردد. 
 
در آن روزها نکونام که هنوز تصمیم قطعی خود را برای ادامه فوتبال گرفته بود گفت خداحافظی کرده و دیگر قصدی برای بازگشت ندارد. شماره 6 همچنین گفته بود: «من نمی دانم قرار است بازی کنم یا نه. شاید فوتبال باشگاهی را کنار بگذارم.» 
 
اما پس از آنکه نکونام به سایپا پیوست، همین بازیکنان با نکونام تماس گرفتند و گفتند: «تو که می خواستی بازی کنی، چرا از تیم ملی خداحافظی کردی؟ همه در تیم دوست دارند تو باشی، دوباره به تیم بازگرد.»
 
این اصرارها و همینطور گفت و گوی یکی از مسولان تیم ملی برای بازگرداندن او باعث شده تا شایعاتی درباره احتمال بازگشت کاپیتان قوت بگیرد.


منبع: خبرآنلاین


94/5/4 - 12:05 - 2015-7-26 12:05:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن