تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819866607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین دروازه‌بان سال از نظر بیرانوند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
بهترین دروازه‌بان سال از نظر بیرانوند




دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران گفت: درست است که پیکان سقوط کرده اما به نظر من مهدی رحمتی در این تیم زحمت زیادی کشید و انتخاب من برای این جایزه مهدی رحمتی بود.





خبرگزاری فارس: علیرضا بیرانوند در خصوص انتخابش به عنوان بهترین دروازه‌بان لیگ برتر چهاردهم گفت: تا حالا ندیده بودم که در این مراسم بهترین دروازه‌بان انتخاب شود و فکر می‌کنم که برای اولین بار بود که چنین اتفاقی می‌افتاد و این حس خیلی خوبی برای من بود البته دیشب قبل از اینکه به این عنوان انتخاب شوم همین که در بین بزرگان فوتبال بودم برایم خوشایند بود و ممنون از کسانی هستم که به من رأی دادند و امیدوارم که جواب این اعتماد آنها را بدهم.

وی ادامه داد: قطعاً از این به بعد کارم سخت‌تر می‌شود و انتظارات از من بالاتر رفته است و باید آنقدر خوب تمرین کنم تا همه بدانند که انتخاب من بیجا نبوده است. به هر حال مردم هم همان بیرانوند سال گذشته را می‌خواهند و من باید بهتر از پارسال هم باشم.

بیرانوند در پاسخ به این سؤال که اگر قرار بود خودش بهترین دروازه‌بان فصل را انتخاب کند به کدام گزینه رأی می‌داد، اظهار داشت:‌ درست است که پیکان سقوط کرده اما به نظر من مهدی رحمتی در این تیم زحمت زیادی کشید و انتخاب من برای این جایزه مهدی رحمتی بود اما به هر حال خودم هم وضعیت خوبی داشتم و مردم به من لطف داشتند.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران درباره اینکه تیم امسال نفت را قوی‌تر می‌داند یا سال گذشته را اظهار داشت: ما نباید گول سال گذشته را بخوریم چرا که سال گذشته کسی از ما انتظار نداشت و ما چراغ خاموش حرکت می‌کردیم اما امسال باید برای قهرمانی بجنگیم و بازیکنان بزرگی مثل سیدجلال حسینی، پیام صادقیان، کارلوس سانتوز، بوحمدان و... به ما اضافه شدند و شک نکنید که تیم قوی‌ای هستیم.

وی در پایان درباره دیدار نفت و الاهلی امارات در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا افزود: شک نکنید که اگر بازی اول را از این تیم ببریم می‌توانیم صعود کنیم و در صورت عبور از این تیم یکی از فینالیست‌های لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود.






تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن