تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814691684




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصمیم‌گیری پدرو بعد از سوپرکاپ اسپانیا


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
تصمیم‌گیری پدرو بعد از سوپرکاپ اسپانیا




مهاجم باشگاه بارسلونا اعلام کرد برای رفتن به منچستریونایتد پس از برگزاری سوپرکاپ اسپانیا تصمیم گیری می‌کند.





خبرگزاری ایسنا: به نقل از آس، مدت زیادی است که باشگاه منچستریونایتد برای خرید پدرو رودریگس پیشنهاد خود را ارائه کرده است. هر چه زمان بیشتر می‌گذرد، نشانه‌های خروج این بازیکن که در آکادمی جوانان بارسلونا پرورش یافته است، بیشتر می‌شود.

پدرو می‌خواهد عاقلانه تصمیم‌گیری کند. ماندن در بارسلونا چیزی است که او می‌خواهد اما با وجود لیونل مسی، نیمار و لوییس سوآرس در خط حمله کاتالان‌ها، بدون شک جایی برای او جهت حضور در ترکیب اصلی تیمش باقی نمی‌ماند. همین مساله او را بر آن داشته به تیمی برود که بتواند خودش را برای برگزاری یورو 2016 که تابستان آینده در فرانسه برگزار می‌شود، آماده کند.

لوییس فان‌خال، سرمربی منچستریونایتد برای خرید پدرو علاقه‌اش را نشان داده است. او به بیشتر بازیکنان تیمش استراحت بیشتری داده تا همه آنها بتوانند با روحیه و استراحتی بیشتر به اردوی پیش فصل برسند. پدرو اما از سوی دیگر اعلام کرده است دوست دارد به همراه بارسلونا در بازی‌های سوپرکاپ اسپانیا و اروپا بازی کند و سپس در مورد رفتن یا نرفتن به اولدترفورد تصمیم‌گیری کند.

او فصل گذشته قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد اما مبلغ فسخ قراردادش را از 150 میلیون یورو به 30 میلیون یورو کاهش داد تا در صورت تمایل برای ترک نوکمپ، ساده‌تر از جمع آبی - اناری‌ها جدا شود. اگر چه بارسلونا علاقمند است او در تیم بماند اما سران باشگاه نیز اعلام کرده‌اند، نمی‌توانند جلوی خروج او را از نوکمپ بگیرند، زیرا نمی‌خواهند دوران فوتبال این بازیکن روی نیمکت بارسلونا هدر برود. به نظر می‌رسد پدرو با مهم‌ترین تصمیم دوران فوتبالی خود رو‌به‌روست.







تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن