تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري همايش 2 سالانه دانشنامه احمدي و محمدي (ع) در دهه کرامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۸:۲۴ب.ظ)
آيت‌الله ايماني خبر داد: برگزاري همايش 2 سالانه دانشنامه احمدي و محمدي (ع) در دهه کرامت موج- شيراز- نماينده ولي فقيه در استان فارس از برگزاري همايش دو سالانه دانشنامه احمدي و محمدي (ع) در ايام دهه کرامت در شيراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت‌الله اسدالله ايماني ظهر شنبه در نشست هماهنگي برگزاري دهه کرامت: در ديدار با مقام معظم رهبري موضوع دانشنامه احمدي و محمدي(ع) به محضر ايشان ارائه ‌شده که معظم اله براي رسيدن به اين مهم همايش دوسالانه را پيشنهاد کردند.
وي ادامه داد: برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي اين همايش از گذشته انجام و فراخوان مقاله نيز داده‌شده بود که تاکنون از ميان مقالات ارسالي ۸۰ مقاله برتر آماده‌شده است.
امام‌جمعه شيراز تصريح کرد: اولين همايش دوسالانه نيز در دهه کرامت سال جاري برگزار خواهد شد.
آيت‌الله ايماني تأکيد کرد: دانشنامه احمدي و محمدي(ع) نيز در قالب يک کتاب ۲۰۰ تا ۳۰۰ برگ عرضه خواهد شد.
آيت‌الله ايماني بابيان اينکه برخي پس از سال‌ها به فکر ثبت خانه‌هاي اطراف حرم افتاده‌اند، گفت: پس از گذشت ده‌ها سال مي‌خواهند خانه‌هاي تاريخي اطراف حرم را شناسايي و ثبت کنند که اين کار جاي تعجب دارد؛ زيرا اگر اين منازل تاريخي بود چرا هيچ‌کس تابه امروز به فکر ثبت آن‌ها نبوده است.
وي تأکيد کرد: مسائل پشت پرده فراوان وجود دارد که نمي‌خواهم آن‌ها با بازگو کنم اما همگان بايد براي رهايي حرم مطهر از بن‌بست تلاش کنند و راه‌هاي دسترسي آسان را براي زائرين فراهم سازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن