تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799344627




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو بدون نوک کلاسیک آغاز می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برانکو بدون نوک کلاسیک آغاز می کند
حتی اگر مشکل دروازه‌بانی پرسپولیس حل شود سرخ‌ها هنوز یک مهاجم شاخص و کامل نخریده‌اند و در این منطقه از زمین با مشکل روبه‌رو هستند. ما که در ترکیه نبودیم و کیفیت کار تیم پرسپولیس در سه بازی دوستانه را ندیدیم اما وقتی پای صحبت بازیکنان می‌نشینیم، آنها روی یک نکته اتفاق نظر دارند و آن اینکه «در تیم‌مان یک مهاجم خوب گلزن نداریم.»

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس فعلا مهدی طارمی و علی علیپور را به عنوان مهاجم نوک در اختیار دارد و به احتمال فراوان سیدعلی فاطمی هم به این جمع اضافه خواهد شد اما نه درخشش آخر فصل طارمی و نه گلزنی علیپور در بازی‌های تدارکاتی اخیر هواداران پرسپولیس را به داشتن یک مهاجم نوک گلزن که مشکل تیم‌شان را در آن منطقه حساس رفع کند، امیدوار نخواهد کرد.

پرسپولیس بعد از در اختیار داشتن مهاجم شاخصی مثل محسن خلیلی که در سال قهرمانی سرخ‌ها آقای گل شد، هیچ مهاجم نوک موفق و کارآمدی نداشته و حتی کریم انصاری‌فرد نیز در این تیم آماری ناامیدکننده دارد. مهاجمان دیگری مثل محمد قاضی و حتی ابراهیم توره در پرسپولیس ناکام مانده‌اند و درخشش جوان‌هایی مثل طارمی و عباس‌زاده مقطعی بوده است. برخی نیز مثل رضا نوروزی دچار بدشانسی شده‌اند و به برخی دیگر مثل ایمون زاید فرصت چندانی داده نشده است.

با در نظر گرفتن این گذشته نه چندان شیرین در پست مهاجم نوک، برانکو با وجود در اختیار داشتن مهاجمان نوکی مثل طارمی و علیپور با حساسیت خاصی دنبال یک مهاجم گلزن آن هم از نوع خارجی‌اش می‌گردد. برانکو خوب می‌دان طارمی علی‌رغم دوندگی، فضاسازی و کار ترکیبی مناسب چارچوب‌شناس خوبی نیست و تحت فشار عصبی کارآیی‌اش را از دست می‌دهد. پروفسور خوب می‌داند علیپور جوان با وجود 4 گلی که در دو بازی دوستانه اخیر تیمش زده برخی خصوصیات بارز یک مهاجم نوک از جمله قدرت سرزنی، جایگیری مناسب و هوش گلزنی را یا ندارد یا از این فاکتورها به اندازه کامل بهره نمی‌برد.

به همین خاطر او ابتدا ایوان کرشتانوویچ را به باشگاه معرفی کرد تا مشکلاتش در این بخش از زمین را رفع کند. برانکو شناخت خوبی نسبت به کرشتانوویچ داشت ضمن اینکه این مهاجم 194 سانتیمتری هم از رزومه مناسبی بهره می‌برد اما او بدون مالیات 500 هزار دلار از پرسپولیس می‌خواست که این درخواست نامتعارف مهاجم کروات از سوی طاهری و اطرافیانش مورد قبول قرار نگرفت و کرشتانوویچ بدون توافق رفت و دیگر برنگشت.

بعد از کرشتانوویچ نوبت به آندره کالوجروویچ مهاجم صربستانی که در بریزبین استرالیا بازی کرده، رسید اما به گفته مسوولان باشگاه پرسپولیس این مهاجم حتی 100 هزار دلار هم نمی‌ارزید و رقمی که پیشنهاد داده بود غیرمنطقی به نظر می‌رسید. اینچنین بود که کالوجروویچ هم بدون توافق از ایران رفت تا اخم‌های برانکو توی هم برود.

حالا مدیران برنامه مختلف مهاجمان متعددی را به پروفسور معرفی کرده‌اند – از جمله دو مهاجم برزیلی – اما سرمربی پرسپولیس با حساسیت خاصی مشغول بررسی است و هنوز انتخاب نهایی‌اش را انجام نداده است.

پرسپولیس که در بازی اول طارمی را به خاطر محرومیت در اختیار ندارد لاجرم باید مقابل پدیده به علی علیپور 20 ساله اعتماد کند اما حتی اگر از این بازی هم به سلامت عبور کند، برای موفقیت در طول فصل به یک مهاجم نوک شاخص و ایده‌آل احتیاج دارد که تا این لحظه – یک هفته مانده به شروع فصل – هیچ نشانی از آن حول و حوش باشگاه پرسپولیس نیست.


17:59 1394/05/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن