تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 13 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799292213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران به گسترش همکاري با کشورهاي در حال توسعه اهميت قائل است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۳۳ب.ظ)
قائم‌مقام وزير کار: ايران به گسترش همکاري با کشورهاي در حال توسعه اهميت قائل است موج- قائم‌مقام وزير کار در امور بين‌الملل به همکاري‌هاي رو به گسترش جمهوري اسلامي ايران با زيمبابوه اشاره کرد و گفت: جمهوري اسلامي ايران به گسترش همکاري با کشورهاي در حال توسعه اهميت قائل است.
به گزارش خبرگزاري مهر، محمدتقي حسيني قائم‌مقام وزير تعاون، کار و رفاه در امور بين‌الملل گفت: کميسيون مشترک همکاري‌هاي اقتصادي جمهوري اسلامي ايران و زيمبابوه هر دو سال يک‌بار تشکيل جلسه مي‌دهد که اجلاس هفتم آن در تهران برگزار شد و قرار است هشتمين نشست کميسيون اين هفته در زيمبابوه به رياست وزير کار کشورمان و وزير امور خارجه زيمبابوه در حراره تشکيل شود.
قائم‌مقام وزير کار در امور بين‌الملل به همکاري‌هاي رو به گسترش جمهوري اسلامي ايران با زيمبابوه اشاره کرد و اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران به گسترش همکاري با کشورهاي در حال توسعه اهميت قائل است.
وي افزود: نگاه ايران به کشورهاي آفريقايي مبتني بر احترام و براي توسعه عادلانه است. آفريقا اگرچه قرباني مناسبات ناعادلانه جهاني بوده و هنوز از رابطه استعماري که کشورهاي غربي با ساکنان اين قاره داشته‌اند، رنج مي‌برد، اما؛ داراي ظرفيت‌هاي اقتصادي زيادي است که در آينده نزديک جايگاه قابل توجهي به کشورهاي اين قاره خواهد داد.
اين مقام مسوول در وزارت کار توجه روز افزون کشورها به ويژه کشورهاي با اقتصاد نوظهور همچون چين و هند به قاره آفريقا را نشان از اهميت اين قاره در مبادلات آينده جهاني دانست و افزود: چين طراز تجاري خود با افريقا را از مرز ۱۳۰ ميليارد دلار عبور داده که عمدتا فروش کالا و خدمات از سوي چين است. البته براي رسيدن به چنين جايگاهي اقدامات مختلفي را انجام داده که از جمله آن‌ها تخصيص بيش از ۱۵ ميليارد دلار کمک توسعه‌اي در چند سال گذشته از سوي چين به قاره آفريقا بوده است.
حسيني به همکاري‌هاي کشورمان با زيمبابوه اشاره کرد و گفت: ايران در بخش‌هاي مختلف اقتصادي زيمبابوه از جمله صنايع نساجي، کارخانه ساخت تراکتور، فعاليت‌هاي معدني و بازسازي و تعمير تأسيسات حمل‌ونقل هوايي زيمبابوه حضور دارد و به خاطر رابطه دوستانه بين دو کشور امکان افزايش همکاري‌هاي بيشتر هم وجود دارد.
وي ادامه داد: در کميسيون مشترک اقتصادي دو کشور نمايندگان بخش‌هاي دولتي و خصوصي حضور دارند و برنامه گسترده‌اي براي افزايش حضور شرکت‌هاي ايراني در زيمبابوه در دستور کار است. همزمان با تشکيل کميسيون مشترک همکاري اقتصادي دو کشور، نمايشگاهي از توانمندي‌هاي بنگاه‌هاي بخش تعاون جمهوري اسلامي ايران در حراره تشکيل مي‌شود که در آن قابليت‌هاي صنعتي و اقتصادي اين بنگاه‌ها با توجه به نيازهاي زيمبابوه ارائه خواهد شد.
حسيني خاطرنشان کرد: اين نمايشگاه با حضور رئيس‌جمهور زيمبابوه و وزير تعاون، کار و رفاه افتتاح خواهد شد، همچنين در اين سفر وزير کار در کنفرانس بخش تعاون و بنگاه‌هاي کوچک و متوسط به عنوان سخنران کليدي حضور خواهد يافت.
اين کنفرانس با حضور تعدادي از وزراي کشورهاي در حال توسعه از جمله وزير بنگاه‌هاي کوچک اندونزي، وزير بنگاه‌هاي کوچک آفريقاي جنوبي، وزير بنگاه‌هاي کوچک سيشل و وزير برنامه‌ريزي اقتصادي و وزير بنگاه‌هاي کوچک زيمبابوه و تعدادي از صاحب‌نظران اين حوزه تشکيل مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن