تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مبادا جز حق، با تو اُنس بگيرد و جز باطل، از تو بهراسد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819404615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اصفهان سابقه 4 ساله پرورش ماهيان خاوياري را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۲۷ب.ظ)
اصفهان سابقه 4 ساله پرورش ماهيان خاوياري را دارد موج-پرورش ماهيان خاوياري در استان اصفهان سابقه 4 ساله داشته و حدود 10 تن بيومس (صيد نشده) در حال پرورش و نگهداري بوده که پس از پايان 7 الي 8 سال خاويار پرورشي قابل استحصال هست. و طي اين مدت ماهيان گوشتي جدا سازي و به عنوان گوشت به بازار عرضه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، طي هفته جاري و با توجه به اختصاص 500 قطعه بچه ماهي خاوياري (از گونه فيل ماهي) به دو مورد از پرورش دهندگان اين استان در شهرستان‌هاي خور و بيابانک و آران و بيدگل که مجوز لازم را دريافت نمودند، اقدام به حمل بچه ماهي خاوياري از گونه فيل ماهي از استان گيلان، مرکز تکثير و پرورش ماهيان خاوياري شهيد بهشتي به استان کردند.
به گفته عباسي مديرآبزيان سازمان با توجه به محدوديت موجود در تأمين و توليد بچه ماهي اين تعداد از سوي سازمان شيلات ايران به استان اصفهان اختصاص داده شد گونه مذکور در بين 6 گروه ماهيان خاوياري موجود.
داراي ارزش اقتصادي بالاتر و رشد مناسب‌تر از نظر ضريب تبديل غذايي بوده و خاويار آن نيز در صورتي که هدف توليد خاويار باشد داراي کيفيت بالاتري هست گونه‌هاي مختلف پرورشي ماهيان خاوياري شامل موارد ذيل هست.
قابل ذکر است پرورش ماهيان خاوياري در استان سابقه 4 ساله داشته و حدود 10 تن بيومس (صيد نشده) در حال پرورش و نگهداري بوده که پس از پايان 7 الي 8 سال خاويار پرورشي قابل استحصال هست. وطي اين مدت ماهيان گوشتي جدا سازي و به عنوان گوشت به بازار عرضه خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 108]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن