تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815204602




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معنوی نژاد: به بزرگترهای تیم دلگرم هستم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: معنوی نژاد: به بزرگترهای تیم دلگرم هستم
نوستاره تیم ملی والیبال ایران از تحول برنامه های ورزشی اش در سال جاری می گوید.

به گزارش "ورزش سه"، در کنار تمام نتایج تیم ملی والیبال ایران در لیگ جهانی بازیکنانی 2015 ، بازیکنانی به تیم اضافه شده اند که والیبال ایران را به آینده امیدوار کرده است. یکی از این نوستاره ها محمدجواد معنوی نژاد است که بعد از محمد موسوی تنها بازیکنی است که هم زمان در تیم جوانان و بزرگسالان بازی می کند. این جوان 20 ساله سال گذشته بهترین جوانان آسیا شد و از عملکردش مشخص بود که او از بازیکنان اصلی تیم ملی خواهد شد اما کمتر کسی پیش بینی می کرد او اولین بازی ملی خود را در اولین بازی ایران در لیگ جهانی مقابل آمریکا قرار دهد. او با حضورش در زمین نشان داد والیبال ایران در آینده دریافت کننده ای مطئمن خواهد داشت و تمام استانداردهای یک بازیکن در سطح جهانی را دارد. او در حال حاضر با ماکسیم میخاییلوف روس از نظر استایل و تکنیک مقایسه می شود و در حال حاضر به جای حضور در تمرینات تیم جوانان کنار سایر ستاره های والیبال زیر نظر کواچ آماده جام جهانی می شود. او در گفت و گو با ورزش سه از چگونگی حضورش در تیم ملی بزرگسالان و شرایط کنونی اش گفت:

فکر این روزها را نمی کردم
بعد از اتمام لیگ برتر والیبال به اردوی تیم ملی دعوت شدم و از همان روز تصمیم داشتم که بیشتر و بهتر از گذشته تلاش کنم چون می خواستم در تیم ملی باشم اما فکر نمی کردم در همان اول به ترکیب اصلی راه پیدا کنم. بعد از چند هفته تمرین خوب در ترکیب جا افتادم و خیلی بیشتر از قبل تمرین می کردم و تا اینکه با سایر بازیکنان به آمریکا رفتم. می خواستم لباس تیم ملی را بپوشم و خیلی هم تمرین کردم اما فکر این روزها را نمی کردم که جزو نفرات اصلی باشم چون والیبال آنقدر بازیکن خوب دارد که باید خیلی سعی می کردم تا به اینجا برسم اما حمایت بازیکنان و اطمینان کادر فنی این فرصت را به من داد.

دلگرم به بزرگترهای تیم هستم
وقتی می خواستم اولین بازی ام را انجام بدهم مثل همه بازیکنان کم تجربه استرس داشتم اما رفته رفته و با صحبت های بچه ها با شرایط آدابته شدم. دلگرم به بزرگترهای تیم هستم و خیلی روی کمک آنها حساب باز کرده ام و باید کنار این فرصتی که به دست آوردم خیلی بیشتر از قبل تلاش کنم. کار در بزرگسالان خیلی سخت است و هر کس بخواهد باشد باید بیش از اندازه تلاش کند.

میخاییلف اسطوره است
نسبت دادن استایل و بازی خودم به میخاییلف را دیده ام اما او یک اسطوره است و یکی از بهترین های جهان محسوب می شود. برای هر بازیکنی پیش می آید که در تورنمنتی آماده نباششد و او هم مثل همه ستاره ها یک دوره نا آماده داشت اما این دلیلی نمی شود بازیکن بدی باشد. من هیچ الگویی از او برنداشتم و یک روز کواچ گفت به جای سرویس موجی، پرشی بزن. از همان ابتدا نحوه سرویس زدنم این طور بود و شبیه میخاییلف شد.

سال ورشی ام متحول شد
قبل از اتمام لیگ برتر و شروع تمرینات تیم ملی، بیشتر فکرم مشغول مسابقات جهانی جوانان بود و می خواستم در آنجا عملکرد خوبی از خودم نشان دهم اما به تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم و پشت سر هم مسابقات را پشت سر هم گذاشتم. برنامه ریزی ورزشی ام کاملا متحول شد و حالا باید بیشتر و بهتر تلاش کنم.


15:25 1394/05/03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن