تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820822921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاسمی: خادم از عملکردم رضایت داشت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قاسمی: خادم از عملکردم رضایت داشت




آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران، پس از کسب مدال طلای جام زیلکوفسکی گفت: در صورتی که به عنوان ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی انتخاب شوم تمام سعی خود را می کنم مدال طلا را از آن خود کنم.





خبرگزاری ایسنا: علیرضا قاسمی درباره کسب مدال طلا در ر‌قا‌بت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی لهستان، اظها‌ر کرد: مسابقات از سطح بسیار بالایی برخوردار بود و بسیاری از چهره‌های نام آشنای کشتی جهان در این ر‌قا‌بتها حضور داشتند. خوشحالم که توانستم اعتماد کادرفنی تیم ‌ملی را به خوبی جواب بدهم و باعث شوم آنها از عملکردم رضایت داشته باشند.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم ایران، افزود: پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی، در اردوهای تیم ‌ملی شرکت کردم و با صلاحدید کادر فنی و به این دلیل که آنها می‌خواستند بیشتر از من شناخت پیدا کنند به تورنمنت زیلکوفسکی اعزام شدم. من نیز خود را از لحاظ روحی و روانی و بدنی آماده حضور در این تورنمنت کردم و هیچ ترسی از رویارویی با حریفانم نداشتم. خدا را شکر کشتی به کشتی توانستم عملکرد بهتری داشته باشم.

وی درباره ر‌قا‌بت با حریف ژاپنی در دیدار فینال که عنوان نایب قهرمانی جهان را در کارنامه خود داشت، تصریح کرد: خو‌شبختا‌نه توانستم این کشتی‌گیر را بسیار راحت از پیش‌رو بردارم، چرا که به توانایی‌های خود اطمینان داشتم و می دانستم بهتر از او هستم. او پیش از من موفق شده بود رضایی قلعه را شکست دهد، اما با صحبت‌های کادرفنی و توصیه‌هایی که داشتند مشکل خاصی مقابل این کشتی‌گیر ژاپنی نداشتم.

قاسمی درباره برنامه‌های خود در صورت راه یابی به تیم ‌ملی نیز، گفت: اگر به عنوان ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی آمریکا انتخاب شوم، تمام سعی خود را می‌کنم که خوش رنگ‌ترین مدال را به دست بیاورم. از این که خادم از عملکرد من در تورنمنت زیلکوفسکی احساس رضایت کرد بسیار خوشحالم و امیدوار هستم در آینده نیز بتوانم به اعتماد او به خوبی جواب بدهم.

نفر اول مسابقات تیم ‌ملی افزود: تازه کارم شروع شده است و به دنبال کسب طلای جهان و المپیک هستم. کشتی گیری نیستم که بخواهم به این زودی‌ها قانع شوم و در صورت رسیدن به دوبنده تیم ‌ملی به راحتی آن را از دست نخواهم داد.

قاسمی در پایان گفت: جا دارد از محمد کرمانی که اولین مربی من بود و علاوه بر کشتی درس زندگی نیز به من داد و همچنین اکبر فلاح تشکر کنم.







تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن