تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168944




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صعود قایقران کرمانشاهی به فینال مسابقات قهرمانی آب های آرام جهان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: صعود قایقران کرمانشاهی به فینال مسابقات قهرمانی آب های آرام جهان کرمانشاه - ایرنا - رییس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از صعود فاطمه کرمجانی قایقران کرمانشاهی به مرحله فینال مسابقات قهرمانی آب های آرام جوانان جهان در پرتغال خبر داد.


محمد سهراب بیگ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کرمجانی در رده سنی زیر 23 سال و در بخش کانوی یک نفره 500 متر دور مقدماتی توانست با زمان 56 ثانیه از خط پایان بگذرد و با کسب عنوان پنجمی به مرحله نیمه رهایی راه یابد.
وی گفت: کرمجانی که در گروه A بالاترین سطح مسابقات حضور دارد برای رسیدن به نیمه نهایی با حریفانی از انگلستان، آرژانتین، اوکراین، روسیه، هنگ کنگ، اکوادر و ماکائو رقابت کرد.
سهراب بیگ ادامه داد: قایقران کرمانشاهی تیم ملی سپس جمعه شب در مرحله نیمه نهایی این مسابقات با حریفانی از اوکراین، آرژانتین، روسیه، اکوادور، هنگ کنگ و ماکائو رقابت کرد و توانست با زمان دو دقیقه و 16 ثانیه زودتر از سایر رقبا از خط پایان بگذرد و راهی دیدار فینال شود.
وی گفت: مسابقات قایقرانی آب های آرام بانوان قهرمانی جهان تا چهارم مرداد ماه در پرتغال جریان دارد.
رییس هیات قایقرانی کرمانشاه در ادامه از حضور متین باوندپور قایقران کرمانشاهی در دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی کانوپولوی جوانان خبر داد و گفت: وی از امروز باید در اردوی تیم ملی که در دریاچه آزادی برپا می شود شرکت کند.
سهراب بیگ با بیان اینکه 10 قایقران به این مرحله از اردوی تیم ملی کانوپولوی آقایان دعوت شده اند گفت: این مرحله از اردو تا 12 مرداد ماه ادامه پیدا خواهد کرد.
7458/8066



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن