تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819193140




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ارومیه وضعیت رانندگی در ارومیه را نامناسب دانست


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


امام جمعه ارومیه وضعیت رانندگی در ارومیه را نامناسب دانست استان‌ها > آذربایجان غربی - امام جمعه اورمیه با تاکید بر رعایت نظم اجتماعی گفت: سد معبر در خیابان‌ها و رانندگی با سرعت بالا چهره ناخوشایندی به شهر اورمیه داده‌اند و این وضعیت برازنده جامعه اسلامی نیست.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی ، در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی  افزود: با توجه به توافق انجام شده بین تیم مذاکره کننده کشورمان و شش قدرت جهانی، ضروری است همواره و در تمامی شرایط سفارشات رهبر معظم انقلاب مورد توجه جدی تیم هسته‌ای کشورمان قرار گیرد.
وی اظهار کرد: پیروی از فرامین معظم له وظیفه تمامی مسوولان است و کسی حق تخطی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب را ندارد.
وی اضافه کرد: خطوط قرمز ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری، دیگر مساله مهمی است که باید رعایت شود و نباید آنها را فراموش کرد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه پشتیبان واقعی ملت ایران در تمام عرصه‌ها عنایات خداوند متعال بوده است، ادامه داد: برخی اشخاص در تحلیل‌های خود، این مهم را فراموش می‌کنند درحالی که در سایه رحمت و کمک خدواند بوده که ایران اسلامی در تمام جریان‌ها پیروز شده است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: در ۳۶ سال گذشته این لطف خداوند بود که باعث شد نظام مقدس جمهوری اسلامی مغلوب قدرت‌های زر و زور نشود و ملت و مسوولان نباید این مهم را فراموش کنند.
وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب افزود: به فرموده مقام معظم رهبری مسوولان وظیفه دارند مسائل را شفاف برای مردم توضیح دهند و این حق مردم است که در جریان مسائل قرار گیرند.
امام جمعه اورمیه در بخش دیگری به رعایت نظم اجتماعی تاکید کرد و ادامه داد: سد معبر در خیابانها و رانندگی با سرعت بالا چهره ناخوشایندی به شهر اورمیه داده‌اند و این وضعیت برازنده جامعه اسلامی نیست.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی اظهار کرد: تصادف‌های پی‌درپی در شهر که در اثر سرعت بسیار بالا روی می‌دهد، موجب فوت تعدادی از همشهریان شده و تبعات ناخوشایندی ایجاد می‌کند که باید جلوی آن گرفته شود.
وی همچنین مردم را به رعایت تقوای الهی دعوت کرد و از مردم خواست این مهم را در زندگی خود رعایت کنند.

کلید واژه ها: تصادفات رانندگی - نماز جمعه - ارومیه -




شنبه 3 مرداد 1394 - 11:28:50





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن