تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818904435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه وزنه بردار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سه وزنه بردار آذربایجان شرقی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند تبریز – ایرنا - رییس هیات وزنه برداری آذربایجان شرقی گفت: سه وزنه بردار این استان به اردوی تیم ملی جوانان در ورزشگاه آزادی تهران دعوت شدند.


مسعود نوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: " سعید قره داغی " در دسته 56 کیلوگرم از شهرستان آچاچی، حسین راستان در دسته 62 کیلوگرم و محمدعلی گرجی در دسته 105 کیلوگرم از تبریز نمایندگان این استان در اردوی تیم ملی جوانان خواهند بود.
وی همچنین " فرزاد زارعان"، نفر دوم جوانان کشور در دسته 105+ و " اکبر فرهنگی" در دسته 85 کیلوگرم را از وزنه برداران دارای رکورد قابل توجه در این استان عنوان کرد و نسبت به کسب مقام از سوی آنان در مسابقات آتی ابراز امیدواری کرد.
اردوی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشور از پنجم مرداد سال جاری به مدت یک هفته با حضور 21 وزنه بردار از استان های مختلف کشور زیر نظر مربی تیم ملی جوانان برگزار می شود.
استان آذربایجان شرقی از پیشتازان رشته ورزشی وزنه برداری در کشور است؛ در سال های 1302 تا 1310 هجری شمسی نخستین باشگاه اختصاصی وزنه برداری کشور در تبریز، میزبان دانش آموزان و نظامیان این استان برای یادگیری وزنه برداری بوده است.
2340/6183



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن