تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820213585




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قاسمی برنده مدال طلای جام زیلکوفسکی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قاسمی برنده مدال طلای جام زیلکوفسکی شد
علیرضا قاسمی مدال طلای وزن 74 کیلوگرم رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی را از آن خود کرد و رضایی قلعه نیز در وزن 74 کیلوگرم به مدال برنز رسید.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در ادامه رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام زیلکوفسکی که در شهر ورشو پایتخت لهستان در جریان است، علیرضا قاسمی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران در دیدار نهایی مقابل "سوسوکه تاکاناکی" از ژاپن با حساب ۴ بر صفر به برتری رسید و گردن آویز طلا را از آن خود کرد.

قاسمی پیش از این، در دور اول استراحت داشت. سپس در یک هشتم نهایی مقابل میروسلاو کایرف، کشتی‌گیر مطرح بلغاری با نتیجه 6 بر صفر به برتری رسید. او سپس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل امیرخان ویسالیمف از اتریش با نتیجه‌ هشت بر صفر پیروز شد. وی سپس در مرحله نیمه نهایی مقابل گیورک هارت از آلمان با نتیجه ده بر صفر به برتری دست یافت.

همچنین مرتضی رضایی قلعه در دیدار رده‌بندی برای کسب مدال برنز به مصاف "مارتیب اوبست" از آلمان رفت و در پایان با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری دست یافت و به مدال برنز رسید.

رضایی‌قلعه در دور نخست مقابل چانگ‌ژنگ از چین شش بر سه به برتری دست یافت. وی سپس مقابل پیمان یاراحمدی، دیگر نماینده ایران در این ر‌قا‌بت‌ها به روی تشک رفت و در پایان موفق شد چهار بر دو به برتری برسد. رضایی‌قلعه سپس در مرحله یک چهارم نهایی مقابل شوسوکه تاکاناکی نفر دوم جهان در سال گذشته از ژاپن با نتیجه 14 بر 4 شکست خورد تا از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی باز بماند.

رضایی قلعه سپس در مرحله شانس مجدد ابتدا مقابل "میهالی ناگی" از مجارستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید تا برای کسب مدال برنز به مصاف "مارتین اوبست" از آلمان برود.

همچینین در ادامه این رقابت‌ها عباس طحان در وزن ۹۷ کیلوگرم برای کسب مدال طلا به روی تشک می‌رود و محمدیان نیز در همین وزن برای مدال برنز خواهد جنگید.


23:38 1394/05/02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن