تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798422507




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیمه دوم شهریور ماه برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فانی: آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیمه دوم شهریور ماه برگزار می شود خبرگزاری پانا: وزیر آموزش و پرورش در بازدید از استان فارس و شرکت در افتتاحیه مسابقات قرآنی دانش آموزان کشور گفت: آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیمه دوم شهریور ماه برگزار می شود.
۱۳۹۴ جمعه ۲ مرداد ساعت 23:04

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا - استان فارس، علی اصغر فانی با اشاره به برگزاری آزمون استخدام آموزش و پرورش در شهریور ماه، اظهار داشت: این آزمون برای پذیرش 5 هزار نفر متقاضی ورود به آموزش و پرورش برگزار می شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جذب نیروی انسانی در آموزش و پرورش از دو طریق ابراز داشت: در روش اول کسانی که در کنکور پذیرفته شده اند، می توانند در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کنند و با توجه به شرط بومی گزینی نسبت به انتخاب دانشگاه فرهنگیان در منطقه جغرافیایی خود ادامه تحصیل دهند.
فانی ادامه داد: در روش دوم افراد دارای مدرک لیسانس طبق ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که مصوبه شورای فرهنگی عمومی است می توانند در آزمون استخدامی با شرایط مشخص شرکت کرده و به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.
وی بیان کرد: کسانی که در آزمون پذیرفته می شوند پس از گزینش و مصاحبه به مدت یکسال در دانشگاه فرهنگیان دوره حرفه ای معلمی را سپری می کنند.   اطلاعیه استخدام 10 روز دیگر در سایت وزارتخانه
وزیر آموزش و پرورش گفت:اطلاعیه آزمون پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش تا 10 روز آینده از طریق سایت سنجش و پورتال وزارت آموزش و پرورش منتشر می شود.
معلمان ستون فقرات آموزش و پرورش هستند
وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی معلمان از مهر ماه امسال ابراز داشت: دولت دکتر روحانی از شهریور ماه سال گذشته اجرای طرح رتبه بندی را مورد توجه قرار داد که این مهم در 27 اسفند ماه سال 93 در آخرین جلسه هیات دولت در سال گذشته تصویب شد و احکام جدید معلمان بر اساس این طرح از مهرماه امسال صادر می شود.
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه دولت اعتبارات این موضوع را برای سال های ۹۴ و ۹۵ مصوب کرده است اظهار کرد: دولت در سال ۹۳ برای سال جاری هزار و ۳۵۰ میلیارد تومان و برای سال ۹۵ نیز سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار تصویب کرده است .   افزایش حقوق معلمان در رتبه بندی از 300 تا 800 هزار تومان
وی اعلام کرد: طرح رتبه بندی در 4 رتبه انجام می شود که در رتبه اولیه قریب 300 هزار تومان و در بالاترین رتبه حدود 800 هزار تومان به حقوق معلمان افزوده می شود.
فانی با بیان اینکه معلمان ستون فقرات آموزش و پرورش هستند، گفت: معلمان متن اصلی هستند که در 105 هزار مدرسه مشغول امر تعلیم و تربیت هستند ما همه در حاشیه قرار داریم.
وی همچنین گفت: ضریب فوق العاده شغل معلمان در سال تحصیلی جدید به جای 800 امتیاز از 1500 امتیاز آغاز می شود که با این امر حقوق معلمان افزایش می باید این در حالی است که در سال تحصیلی جدید فوق العاده مناطق مرزی نیز برقرار می شود.
وزیر آموزش و پرورش افزود: در مقایسه با تلاش های فرهنگیان خیلی عقب هستیم و امیدواریم در یک بازده زمانیی قابل قبول این فاصله را به حداقل برسانیم.این فاصله در 2 سال اخیر محقق نشده بلکه از قبل از انقلاب وجود داشته است. اختصاص 150 میلیارد برای هزینه های جاری مدارس
فانی در ادامه با اشاره به اختصاص 150 میلیارد تومان به منظور هزینه های جاری مدارس ابراز داشت: این اعتبار کفاف هزینه های مدارس را نمی دهد بنابراین والدین می توانند با مشارکت اختیاری مدارس را یاری دهند.
وی با بیان اینکه با کمک والدین می شود پاسخگوی نیازهای دانش آموزان بود ، تصریح کرد: مدیران نباید از دانش آموزان وجه اجباری دریافت کنند اما بی ترید کمک اختیاری اولیا فضای مدارس را برای بهبود وضعیت کمی و کیفی تحصیل مهیاتر می کند.
وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به ضرورت کاهش تعداد مدارس خاص در کشور بیان کرد: سیاست دولت یازدهم کاهش مدارس خاص و توجه بیشتر به مدارس عادی در راستای کیفی بخشی به این مدارس است. جداسازی دانش آموزان باعث کاهش انگیزه میان معلمان و دانش آموزان مدارس عادی می شود.
فانی با اشاره به رشد بی رویه مدارس خاص در سال های اخیر عنوان کرد: متاسفانه در این مدارس شاخص های تیزهوشی بین المللی دنیا رعایت نشده است و واقعا بعضی دانش آموزانی که در مدرسه تیزهوشان مشغول به تحصیل هستند، تیزهوش نیستند.
وی با بیان اینکه از این به بعد ورود به مدارس خاص کنترل شده خواهد بود، بر ضرورت افزایش کیفیت در مدارس عادی تاکید کرد و افزود: کل اعتبارات دولتی آموزش و پرورش فقط 25 هزار میلیارد تومان است که اگر این رقم به 11 میلیون و 500 هزار دانش آموز کشور تقسیم شود سهم هر دانش آموز بابت هزینه تحصیل در طول یکسال 2 میلیون تومان می شود که این اعتبار غیر از هزینه های جاری است.
درخشش دانش آموزان در المپیادهای جهانی وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره درخشش دانش آموزان در المپیادهای جهانی تصریح کرد: سال گذشته دانش آموزان در رشته ریاضی رتبه 21 جهان را داشتند اما این رتیه در سال جاری به رتبه هفتم ارتقا یافته ضمن اینکه در رشته های فیزیک و زیست نیز از رتبه 12 و 10 کشوری به رتبه هشت و پنج ارتقا یافته است.
فانی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به راه اندازی پژو هش سراهای دانش آموزی در تمام نقاط کشور گفت: با استقرار دولت یازدهم 101 پژوهش سرا به 300 پژوهشسرای موجود اضافه شده است که فارس نیز سهم قابل توجهی در این راستا دارد.
وی گفت: تا اخر فعالیت دولت یازدهم در هر منطقه حداقل یک پژهش سرای دانش آموزی احداث خواهد شد.در سال تحصیلی 93-94 در 64 پژوهش سرای دانش آموزی به آزمایشگاه نانو مجهز شده است.
فانیگفت: تا سال گذشته پژوهش سراهای دانش آموزی میزبان دانش آموزان متوسطه بودند اما از امسال پژوهش سراهای دانش آموزی به دانش آموزان ابتدایی هم سرویس دهی می کنند.
این مقام مسئول همچنین با اشاره به جایگاه قابل تقدیر فارس در این راستا اعلام کرد: این وعده را به مدیران آموزش و پرورش در شهرستان های فارس می دهم که در صورت اختصاص فضای فیزیکی به پژوهش سراهای دانش آموزی آنها را مجهز کنیم.
وزیر آموزش و پرورش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود 13 هزار مدرسه کوچک در کشور بیان کرد: 110 مدرسه با یک دانش آموز و 4800 مدرسه با کمتر از پنج دانش آموز در کشور اداره می شود.   پرداخت پاداش بازنشستگان 93
وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر پرداخت پاداش بازنشستگی معلمان خاطرنشان کرد: همکارانی که تا آخر شهریور ماه سال گذشته بازنشسته شده اند پاداش خود را گرفته اند، به کسانی که از یک مهرماه 93 تا پایان سال 93 بازنشته شده اند 20 تا 25 درصد پاداش پرداخت شده و بقیه هنوز دریافت نکرده اند.
فانی افزود: برای پرداخت پاداش بازنشتگان به یک هزار و پنجاه میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در این راستا کمیته مشترک با دولت تشکیل شده و به محض اینکه خزانه جواب دهد پاداش ها پرداخت می شود.
وی در ادامه با اشاره به کمبود معلم برای سال تحصیلی جدید عنوان کرد: در سال تحصیلی جدید هیچ فارغ التحصیل جدیدی از دانشگاه فرهنگیان نداریم بنابراین مشکل کمبود معلم حل نمی شود اما از مهر 95 مشکل کمبود معلم حل خواهد شد.
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در گردهمایی اخیر با مدیران کل آموزش و پرورش استان ها تصمیم بر این شد که با بهره گیری و مشارکت بخش های غیر دولتی ، ساماندهی نیروهای موجود و با برنامه ریزی صحیح سال تحصیلی جدید را بدون مشکل پشت سر بگذاریم.
وی  هدف از حضور خود در شیراز را شرکت در مراسم افتتاحیه مسابقات سراسری قران دانست و افزود: 980 دانش آموز پسر در فارس در مسابقات سراسری قرآن حضور بهم رسانده اند و من برای اینکه در جمع این عزیزان و دست اندرکاران اجرایی این مسابقات باشم به شیراز سفر کرده ام.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن