تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایجاد کارشناسی ارشد "مدیریت محیط زیست" در دانشگاه یزد/ معارفه رئیس جدید مجتمع علوم انسانی


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


ایجاد کارشناسی ارشد "مدیریت محیط زیست" در دانشگاه یزد/ معارفه رئیس جدید مجتمع علوم انسانی استان‌ها > یزد - اعضای شورای دانشگاه با راه‌اندازی رشته برنامه‌‌ریزی، مدیریت و آموزش محیط زیست در مقطع کارشناسی‌ارشد در دانشکده منابع طبیعی و کویرشناسی موافقت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد، در این نشست درباره نحوه بودجه‌بندی تشکل‌ها و انجمن‌های دانشجویی، سیاست تمرکززدایی و مدل توزیع اعتبار دانشکده‌ها در سال‌جاری بحث و تبادل نظر شد. تأکید بر ارتقای کیفیت فعالیت‌های علمی و آموزشی از طریق جذب دانش‌آموزان نخبه و رتبه‌های برتر کنکور بر اساس مفاد آیین‌نامه مصوب استعدادهای درخشان، تبلیغات مناسب و بازنگری در رشته‌های تحصیلی دانشگاه بر اساس نیاز‌های جامعه از دیگر مواردی بود که در این نشست مطرح شد. در ادامه موضوعاتی نظیر احیای مجدد ستاد رفاهی در معاونت اداری و مالی، انجام تعمیرات ضروری در خوابگاه‌ها با هدف جلوگیری از اتلاف انرژی، نحوه استفاده از مرخصی تابستان و لزوم اعلام بموقع موارد سرقتی از سوی مسؤولان ذی‌ربط به اطلاع اعضا رسید. در این نشست برخی از مفاد آیین‌نامه‌ استفاده از نیروهای حق‌التدریس و ترفیع آنان که کار تدوین آن در معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی انجام گرفته، مطرح شد. همچنین جزییات اجرایی تشکیل پردیس‌ها در دانشگاه طبق مصوبه هیأت امنا و آیین‌نامه ارتقای اعضای هیأت علمی نیز مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت. در پایان این جلسه، با اهدای لوح سپاس از خدمات دکتر حسین ابویی در مدت تصدی ریاست دانشکده علوم انسانی قدردانی شد و اعضای شورا برای دکتر بمانعلی دهقان منگابادی در این سمت آرزوی موفقیت کردند.

کلید واژه ها: استان یزد -




جمعه 2 مرداد 1394 - 16:37:19





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن