تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819808923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دلیل علاقه دخه‌آ به جدایی از منچستریونایتد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
دلیل علاقه دخه‌آ به جدایی از منچستریونایتد




دلیل علاقه ضمنی دروازه‌بان شماره یک منچستریونایتد به جدایی از اولدترافورد مشخص شد.





خبرگزاری تسنیم: داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد به دلیل آنچه«عدم اعتقاد فن‌‌خال به توانایی او» نامیده شده، قصد ترک اولدترافورد را دارد.

بنابر ادعای ABC ،فن‌خال از زمان شروع دوران مربیگری در جمع شیاطین سرخ به دنبال خرید کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکایی حال حاضر رئال‌مادرید بود و  چندان به دخه‌آ بها نمی‌داد.

هر چند بازی‌های فوق‌العاده دروازه‌بان سابق اتلتیکومادرید، نظر فنی سرمربی هلندی را عوض کرد اما رابطه فردی این دو نفر هرگز بهبود پیدا نکرد.

خورخه مندس، مدیربرنامه‌های مشهور دخه‌آ ادعا کرده موکلش یا این تابستان تیمش را تغییر می‌دهد یا سال آینده پس از پایان قرارداد فعلی‌اش به عنوان بازیکن آزاد راهی یکی از تیم‌های خواستارش می‌شود.

در این شرایط، رئال‌مادرید بیش از بقیه تیم‌ها مایل به جذب اوست.

منچستریونایتد هم با اعلام آمادگی برای خرید ناواس، راموس، بنزما و بیل، علاقه‌اش به مبادله دخه‌آ با یکی از این ستاره‌های رئال‌مادرید را نشان داده است.

ناواس گفته اصلا دوست ندارد یک فصل دیگر دروازه‌بان دوم رئال‌مادرید باشد و به نظر می‌رسد این دروازه‌بان کاستاریکایی، بهترین گزینه برای مبادله با سنگربان ملی‌پوش پرافتخارترین تیم انگلیس باشد.

آخرین پیشنهاد رئال‌مادرید برای دخه‌آ 25 میلیون یوروست و آن‌ها حاضر نیستند بیش از این مبلغ به منچستریونایتد بپردازند.

اگر تیم انگلیسی این مبلغ را نپذیرد، رئال‌مادرید به دنبال گزینه دیگری خواهد رفت.

منچستریونایتد به دنبال فروش دخه‌آ به بهترین خریدار آن هم تا قبل از پایان قراردادش است.

هزینه خرید اوبلاک که همراه ناواس گزینه شیاطین‌سرخ است، 45 میلیون یوروست و اگر دروازه‌بان اتلتیکو به هر دلیلی با این مبلغ از تیمش جدا شود، روبرتو از المپیاکوس جانشین او خواهد شد.

از سرخیو رومرو، دروازه‌بان تیم‌ملی آرژانتین و یسپر سیلسن، سنگربان شماره یک هلند به عنوان دیگر جانشینان احتمالی دخه‌آ نام برده می‌شود.






تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن