تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس روزه دارى را افطار دهد، براى او هم مثل اجر روزه دار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820228511




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جناب خان شغال آسیا را به پاریسن ژرمن فروخت! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جناب خان شغال آسیا را به پاریسن ژرمن فروخت!
کد خبر: ۵۱۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ - 24 July 2015


خداداد عزیزی خاطره ای از یکی از اردوهایش گفت که او را در سرعین صدایش کرده بودند: شغال آسیا

به گزارش خبرآنلاین؛خداداد عزیزی شبی موفق را در خندوانه پشت سر گذاشت. او در این برنامه با خنده هایش توانست حسابی همه را بخنداند و البته با خاطرات فوت مادرش همه را تحت تاثیر قرار داد. خداداد در این برنامه حسابی خندید و با خنده هایش سوژه شد برای رامبد جوان. رامبد به چشم های بسته اش موقع خنده اشاره کرد و خداداد هم گفت: «اولین مربی ام در ابومسلم می گفت وقتی خداداد می خندد، می شود جیبش را زد!»

او در ادامه با جناب خان هم کلام شد و وقتی جناب خان از او پرسید باید خداداد صدایت کنیم یا غزاله تیزپا، گفت: «یک بار رفته بودیم سرعین و آمدند استقبال مان. یک نفر به جای اینکه صدایم کند غزال تیزپا به من گفت شغال تیزپا!» همان لحظه جناب خان با پاریسن ژرمن تماس گرفت و گفت شغال تیزپا را برای تان خریدم!»

او در این برنامه با جکی چان مقایسه شد و کلی اتفاق دیگر هم بود که از آنها حرف زد اما جالب ترین قسمت وقتی بود که باید جمله می ساخت: «یه روز ژنرال و کروش رفته بودن کوکو سیب زمینی بدزدن، گرفتنشون 40 تیکه شون کردن و از تور ردشون کردن!» او جمله را گفت و بعد خیلی سریع گفت البته منظورش از ژنرال، امیرقلعه نویی نبوده اما همین حرفش هم سوژه رامبد و جناب خان شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن