تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804728642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دربی قدرتها در تبریز/ میزبانی مجدد میهمان نوازان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: هفته دوم لیگ برتر فوتسال؛
دربی قدرتها در تبریز/ میزبانی مجدد میهمان نوازان
هفته سوم لیگ برتر فوتسال با انجام هفت دیدار حساس و پر هیجان پیگیری می شود.


به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار های حساس، پر هیجان و دیدنی هفته سوم لیگ برتر فوتسال طی امروز و فردا در هفت شهر پیگیری می شود.


هفته سوم پنج شنبه ۹۴/۰۵/۰۱


کاشی نیلو اصفهان _ میثاق تهران


دیدار دو تیم کاشی نیلو و میثاق تهران که جدال دو تیم که یکی به دنبال کسب اولین امتیاز خود و دیگری تلاش می کند تا سومین برد پیاپی خود را بدست آورد.
میثاق که پس از شکست منصوری قرچک در این شهر موفق به برتری مقابل یاسین پیشرو قم در تهران شده بود هفته سوم را میهمان کاشی نیلویی قرار می گیرد که ابتدا شکست خانگی را در دیدار با یاسین پیشرو قم تجربه کرد سپس داربی اصفهان را به گیتی پسند واگذار کرد.
باید دید با این شرایط کدام تیم موفق به پیروزی می شود؟


یاسین پیشرو قم _ تاسیسات دریایی


دیدار پر هیجان هفته سوم لیگ برتر در شهر قم و به میزبانی یاسین پیشرو برگزار می شود.
تاسیسات دریایی در حالی به مصاف یاسین پیشرو می رود که بازی این تیم در هفته دوم مقابل تیم منصوری قرچک نیمه تمام ماند و در حالی که نیمه نخست دو تیم با نتیجه سه بر یک به سود تاسیساتی ها پیگیری می شد، تیم منصوری به دلیل نبودن نیروی انتظامی در زمین حاضر نشد، تا پرونده این بازی به کمیته انضباطی برود.
اما تیم یاسین پیشرو که به تازگی هویت خود را پیدا کرده و موفق به جذب اسپانسر شده است در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، با یک شکست خارج از خانه و یک پیروزی خارج از خانه به دنبال اولین امتیازات داخل خانه خود می باشد.
تاسیسات دریایی در پی پیروزی در این بازی خارج از خانه است تا با روحیه ای مضاعف به استقبال جان باشگاه های آسیا برود.


فردوسی مشهد – شرکت ملی حفاری ایران


دیدار دو تیم از مشهد و اهواز به میزبانی فردوسی مشهد در ورزشگاه کارگران۲ این شهر و به قضاوت؛ پژمان رضایی، امیربهنام نقوی، محمدرضا ذاکری و ایمان باستان برگزار خواهد شد.


این بازی که جدال فردوسی بدون امتیاز و ملی حفاری بدون شکست می باشد، می تواند انگیزه فراوانی قبل از تعطیلات به هر کدام از تیم ها بدهد تا پس از طی تعطیلاتی که به علت برگزاری جام باشگاه های آسیا، با روحیه تیمی بالایی به ادامه رقابت ها بپردازند. فردوسی مشهد که در داربی مشهد و در هفته دوم که میهمان تیم دبیری تبریز بود مغلوب حریفان خود شده است به دنبال اولین امتیاز خود در این فصل از مسابقات می باشد اما در طرف دیگر این مسابقه، ملی حفاری به دنبال ادامه روند پیروزی های خود می باشد تا سه هفته از لیگ برتر را با اقتدار طی کرده باشد.


هفته سوم جمعه۹۴/۰۵/۰۲


آذرخش بندر عباس  –  گیتی پسند اصفهان


 دیدار دو تیم بی تجربه و با تجربه لیگ برتر به میزبان آذرخش بندرعباس در سالن فجر بندرعباس برگزار خواهد شد. آذرخش که هفته گذشته در زمین مقاومت البرز به تساوی دست یافت و توانست اولین امتیاز خود را بدست آورد در هفته سوم رقابت ها میزبان تیم گیتی پسندی است که پس از گذشت دوهفته از این رقابت ها نتوانسته ترکیب خود را پیدا کند و پس از شکست در کرج و پیروزی سخت در داربی اصفهان، گام سوم خود را در بندر عباس بر می دارد.


باید دید در این دیدار تفکرات عباس روزپیکر موفق می شود یا اندیشه های محمود خوارکچی به پیروزی می رسد.


شهروند ساری  –  مقاومت البرز


ورزشگاه سید رسول حسینی شهر ساری ، که علت شکست تیم شهروند ساری در دیدار نخست این تیم مقابل دبیری تبریز معرفی شد، میزبان بازی دو تیم شهروند ساری و مقاومت البرز می باشد. شهروند ساری که با دو شکست در انتهای جدول جای گرفته است در پی کسب اولین پیروزی خود در این دیدار می باشد تا به اوضاع خود سر سامانی داده و ادامه مسابقات را با قدرت بیشتر پیگیری کنند اما تیم مقاومت البرز که با یک برد و یک تساوی نتیجه خوبی بدست آورده است تا بر خلاف فصل قبل بتواند خود را در میانه بالایی جدول نگه دارد اما باید دید که نتایج خوب این تیم ادامه دار خواهد بود یا خیر.


 شهید منصوری قرچک  –  فرش آرا مشهد


بازی دو تیم منصوری قرچک و فرش آرا جدال حساس و دیدنی دو تیم تقریبا هم سطح لیگ برتر فصل ۹۴_۹۵ می باشد. این دیدار می تواند هر کدام از تیم ها را با روحیه به تعطیلات بفرستد. منصوری می تواند با پیروزی در این دیدار به نخستین پیروزی خود برسد تا اولین امتیاز خود را بدست آورد و وضعیت بهترب پیدا کند اما فرش آرا که این رقابت ها را با پیروزی در داربی شهر مشهد آغاز کرده بود در هفته گذشته در مقابل تیم مس سونگون متحمل به شکست شد و برای کسب امتیاز به قرچک سفر کرده است تا از دیدار مقابل منصوری بی نصیب نباشد.


 مس سونگون ورزقان – دبیری تبریز


مهم ترین و حساس ترین دیدار هفته سوم به میزبانی تیم مس سونگون ورزقان در ورزشگاه شهید پور شریفی شهر ورزقان برگزار خواهد شد. این دیدار که به نوعی داربی تبریزی ها می باشد، جدال قدرتمندان مدعیان قهرمانی این فصل لیگ برتر می باشد که با حساسیت فراوان در ورزقان با قضاوت وحید عرض پیما، سیدحسن موسوی، فردین مبارکی، یوسف افضلی پیگیری می شود.


مس سونگون که هفته نخست این بازی ها در زمین خود مغلوب تاسیسات دریایی ،نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا ، شده بود توانست هفته دوم را با شکست تیم فرش آرا مشهد در شهر مشهد به اتمام برساند. اما تیم دبیری تبریز با دو برد پیاپی به هفته سوم رسیده است و برای سومین برد خود پا در میدان میگذارد.


باید دید گلزنان دو تیم و بازیکنان قدر دو تیم چه اتفاقاتی در این باز رقم خواهند زد. چشم تبریزی ها به گلزنی فرهاد فخیم بهترین گلزن خود در این فصل امیدوار است.




انتهای پیام/



اخبار مرتبط

امنیت و تهویه سالن فوتسال‌ بندر عباس باید تامین شود
نخستین دیدار نیمه تمام لیگ هفدهم در قرچک / صدرنشینی دبیری و پیروزی مدعیان
توقف بازی به علت نبودن نیروی انتظامی/نیمه تمام ماندن بازی تاسیسات و منصوری
حسین طیبی با مبلغی نجومی به مس پیوست




۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن