تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 14 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799394098




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت مردم در حراست از عرصه های ملی شعار نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر كل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس: مشارکت مردم در حراست از عرصه های ملی شعار نیست خبرگزاری پانا: مدیر كل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: مجموعه بزرگ منابع طبیعی با داشتن گستره وسیع و پراکنده از نظر جغرافیایی نیازمند توجه و عزم همگانی برای کاهش مشکلات این مجموعه است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ مرداد ساعت 08:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهرزاد بوستانی اظهار داشت: نشست های هم اندیشی می تواند روند انجام امور را سرعت بخشیده و کارها را با سرعت و دقت بیشتری به سرانجام برساند.
مدیر كل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ادامه داد:مجموعه بزرگ منابع طبیعی با داشتن گستره وسیع و پراکنده از نظر جغرافیایی نیازمند توجه و عزم همگانی برای کاهش مشکلات این مجموعه است.
وی افزود: در حوزه مدیریتی یکی از وظایف مدیران آگاهی بخشی صحیح از وضعیت و شرایط رفاهی، حقوقی و اعتباری اداره كل به همکاران است چراكه ارائه اطلاعات صحیح و درست باعث ایجاد انگیزه بیشتر در نیروها می شود.
مدیر كل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در ادامه با اشاره به تشكیل جلسه کارگروه مبارزه با زمین خواری در استانداری و رضایتمندی اعضای این كارگروه از روند كاهشی پدیده شوم زمین خواری در عرصه های ملی استان اظهار داشت: با نظارت های انجام گرفته، روند زمین خواری در منابع طبیعی فارس در سال گذشته و سه ماهه نخست امسال كاهش چشمگیری یافته است و امیدواریم به نقطه ای برسیم كه دیگر در مسائل حفاظتی هیچ گونه موردی در استان گزارش نشود.
وی با اشاره به رویكرد مشاركتی سازمان جنگلها در انجام كلیه فعالیتهای منابع طبیعی بویژ امور حفاظتی اظهار داشت:ما برنامه های مختلفی را در دستور کار خود داریم اما بدون همراهی و همدلی مردم و مشاركت آنان نمی توان به هیچ یک از آنها دست پیدا کرد.
بوستانی با بیان اینكه اعتقاد به جلب مشارکت در حراست از عرصه های ملی نباید تنها در قالب شعار باشد بلکه لازم است به مرحله عمل برسد اظهار داشت: نگاه تبعیض‌آمیز و بی‌توجهی به تکریم ارباب رجوع از آسیب‌های مهم در جهت جلب مشارکت و همدلی مردم در مسیر حفاظت از عرصه ها ست.
وی ادامه داد:البته این مهم به معنای عمل نمودن به خواسته ها و تقاضاهای غیر قانونی نیست. مدیر كل منابع طبیعی فارس همچنین بر توجه جدی به مقوله بسترسازی فعالانه در نظام پیشنهادها از سوی همكاران و تهیه دستورالعمل‌های مورد نیاز در این زمینه تاكید و اظهار امیدواری كرد: با فعالیت بیشتر همكاران در ارائه پیشنهادات سازنده حلقه اتصال بین سیستم و همکاران پر رنگ‌تر شده و امور به شکل بهتری پیگیری و به سرانجام برسد.
وی ضمن توصیه به همکاران به هم‌گرایی بیشتر در پیشبرد امور، از این امر به عنوان تسهیل‌کننده جریان ارایه خدمت به ارباب‌رجوع یاد کرد.
بوستانی تلاش در راستای بهبود مستمر درپیشبرد اهداف اساسی و مهم اداره كل كه همان حفاظت از عرصه های ملی است را از سیاست‌های مجموعه منابع طبیعی استان برشمرد. وی با اشاره به محدودیت‌های قانونی فراروی تحقق برخی انتظارات همکاران بر اهتمام جدی و پیگیر اداره كل برای اتخاذ راهكارهای مناسب در خصوص بهبود شرایط رفاهی كاركنان و یافتن راهکارهای اجرایی در این زمینه تاکید کرد.
محمود معین الدین معاون برنامه ریزی و پشتیبانی اداره كل نیز با تشریح وضعیت فعلی و محدودیت‌های قانونی گزارشی از وضعیت حال حاضر و همچنین برنامه و طرح‌های در حال پیگیری اداره كل ،جهت بهبود وضعیت اعتباری، رفاهی و معیشتی همکاران ارائه نمود.
وی با اشاره به شرایط اقتصادی حال حاضر كشور، پیگیری مسائل رفاهی و معیشتی كاركنان را امری مهم و ضروری تلقی نمود. وی در ادامه به تشریح دستاوردهای حقوقی اداره كل در سال گذشته پرداخت و گفت:در حوزه منابع انسانی اقداماتی خوبی برای افزایش انگیزه پرسنل صورت گرفته که تغییر وضعیت استخدامی پرسنل،خرید ،بازسازی و افزایش تعداد لوازمات و ادوات اداری،پیگیری اعتبارات مالی و حقوقی از مهم‌ترین آن‌ها هستند.
حجت الاسلام بحرانی نماینده ولی فقیه در اداره كل منابع طبیعی فارس نیز در این جلسه تکریم ارباب رجوع و احترام به مردم را از ویژگیهای مهم کارمندان دانست و تاکید کرد : در هر شرایطی باید به مراجعین ادارات احترام گذاشت و خواست آنان را در چار چوب قانون و شرح وظایف اداری بنحو شایسته انجام داد.
وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور حداكثری دستگاهها در امر مشاركت در حفظ عرصه های ملی اظهار داشت: حفاظت از عرصه‌های جنگلی و منابع‌ طبیعی یک وظیفه جمعی است و ما به‌عنوان متولی این امر در آن نقش مهمی را ایفا می کنیم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن