تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نعمت زاده راهي وين مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۱ تير ۱۳۹۴ (۱۵:۵۲ب.ظ)
در راس هياتي صنعتي جهت حضور درکنفرانس تجارت و سرمايه گذاري نعمت زاده راهي وين مي شود موج-وزير صنعت، معدن و تجارت به منظور بررسي مناسبات اقتصادي و راههاي تجارت و سرمايه گذاري بيشتر ايران و اتحاديه اروپا در سفري دو روزه به وين پايتخت اتريش سفر خواهد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از وزارت صنعت، معدن و تجارت، نعمت زاده سرپرستي هيات ايراني را برعهده دارد و تيمي از بخش هاي اقتصادي، مالي، بانکي و سرمايه گذاري خارجي و همچنين تعدادي از فعالان صنايع نفت، گاز، پتروشيمي، معدن، خودرو و ساير صنايع وي را در اين سفر همراهي خواهند کرد.
رسيدن به درک گسترده بين ايران و جهان و بررسي افق هاي جديد براي همکاري بيشتر در زمينه هاي اقتصادي و توليدي از جمله اهداف درنظر گرفته شده به شمار مي آيند.
اين اقدام پيشرفت و تاثير شگرفي بر ساختار همکاري جهاني و منطقه اي به جاي خواهد گذاشت و از اين منظر پتانسيل عظيم ايران بيش از گذشته درک خواهد شد ضمن اينکه تغييرات مثبت الزامي در بسياري از زمينه ها شامل سرمايه گذاري، پيشرفت تجاري و اقتصادي در نهايت به پايداري اين منطقه و ايجاد صلح، امنيت و موفقيت کمک خواهد کرد که اين موضوع دليلي است بر توقعي که از نقش ايران در اقتصاد جهاني مي رود که دراين راستا تغييرات لحظه اي حائز اهميت خواهد بود.
براي دستيابي به اين تغيير، گروهي از سازمان هاي دولتي و خصوصي ايرانيان و اروپاييان بر آن هستند تا کنفرانسي بين المللي در راستاي همکاري هاي ايران - اروپا در دوره پس از تحريم برگزار کنند و اين گردهمايي به کسب و کارها، سرمايه گذاران و کارآفرينان شانس درک، تجزيه و تحليل و کشف فرصت ها و همچنين ارتباط با مقامات عالي رتبه، سياست گذاران و ساير ذي نفعان مي دهد.
يادآوري مي شود، در اين کنفرانس دو روزه که 23 و 24 جولاي 2015 همزمان با يکم و دوم مرداد در وين برگزار خواهد شد تجار، صنعتگران و مقاماتي از اتريش، فرانسه، انگلستان، آلمان و ساير کشورها حضور خواهند داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن