تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به خدا توكل كند، دشوارى ها براى او آسان مى شود و اسباب برايش فراهم مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814985720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز نشست خبری عراقچی در خصوص مذاکرات هسته‌ای


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: آغاز نشست خبری عراقچی در خصوص مذاکرات هسته‌ای


نشست خبری معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امورخارجه امروز چهارشنبه در خصوص مذاکرات هسته‌ای با نمایندگان رسانه‌های گروهی داخلی و خارجی آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، معاون وزیر امور خارجه و مذاکره کننده ارشد کشورمان در کنفرانسی خبری به تشریح برنامه جامع اقدام مشترک و نیز قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره برنامه هسته‌ای کشورمان پرداخت.

عراقچی در ابتدا از حمایت‌های مردم و همچنین رهبر معظم انقلاب در فرآیند مذاکرات تشکر و قدردانی کرد. معاون وزیر امور خارجه کشورمان از فعالیت‌ها و اطلاع‌رسانی خبرنگاران طی دو سال گذشته بالاخص یک ماه پایانی مذاکرات هسته‌ای نیز تمجید کرد.

عراقچی در پاسخ به پرسشی درباره درخواست‌های چند روز اخیر آمریکا برای افزایش دوره نظارت شورای امنیت بر برنامه هسته‌ای ایران از 10 به 15 سال گفت:‌" قطعنامه شورای امنیت که پریروز صادر شد کاملا روشن شده و تاریخ خاتمه آن نیز کاملا مشخص بوده و ابهامی ندارد. طول دوران نظارت شورای امنیت همانطور که اعلام شده ده سال است."

وی در ادامه افزود: "این یک خواسته‌ای است که ابراز کرده‌اند ولی از نظر ما هیچ اعتباری ندارد و هر گونه تاریخی پس از ده سال فاقد موضوعیت است."
 


این خبر تکمیل می‌شود....
 


چهار شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 208]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن