تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):به امام سجّاد عليه‏السلام عرض كردم: مرا از تمام دستورهاى دين آگاه كنيد، امام عليه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804735857




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رأی راه‌آهن همچنان در قرنطینه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رأی راه‌آهن همچنان در قرنطینه




چهارشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و...؛ اینها روزهای متفاوتی است که از سوی کمیته استیناف برای اعلام رأی پرونده باشگاه راه‌آهن تعیین شده است.





روزنامه شرق: چهارشنبه، دوشنبه، سه‌شنبه و...؛ اینها روزهای متفاوتی است که از سوی کمیته استیناف برای اعلام رأی پرونده باشگاه راه‌آهن تعیین شده است. همان باشگاهی که در هفته‌های پایانی لیگ فصل پیش با استفاده از موتومبا، بازیکن خارجی باشگاهش، متخلف شناخته شد و در نهایت با رأی اولیه کمیته استیناف به لیگ یک سقوط کرد. بعد از آن رأی، مسئولان باشگاه راه‌آهن با پیگیری‌های دادستانی تهران به رأی صادره اعتراض کردند و قرار شد نتیجه این اعتراض «به‌زودی» مشخص شود. تاریخ اولیه چهارشنبه هفته پیش بود؛ زمانی که به نظر می‌رسید با توجه به تعطیلی چندروزه رسانه‌ها زمان مناسبی برای فرار از جدل‌های احتمالی باشد. وعده داده‌شده هرگز روز چهارشنبه عملی نشد و به‌گفته صالحی، رئیس کمیته استیناف قرار بر آن شد تا رأی دوشنبه همین هفته اعلام شود اما این روز هم هیچ رأی‌ای صادر نشد تا بالاخره «سه‌شنبه» (دیروز) روز نهایی اعلام شود. روزی که باز هم «خیالی» از آب درآمد و جوابی از کمیته استیناف به بیرون درز نکرد؛ البته تقریبا!

نگرانی بابک زنجانی

راه‌آهن از زمانی که بابک زنجانی مالکیتش را به دست گرفت، سر زبان‌ها افتاد؛ شرکت «سورینت» اسپانسرش شد و باشگاه با هزینه زیاد، بازیکنان و مربیان نام‌آشنایی همچون علی دایی را به خدمت گرفت. بعد از اینکه زنجانی به اوین برده شد، راه‌آهن از قبل هم شناخته‌شده‌تر شد؛ این تیم به‌عنوان یکی از دارایی‌های «بابک» در اختیار دادستانی تهران قرار گرفت تا تکلیف صاحب جدیدش مشخص شود ولی با سناریوی رخ‌داده ماجرا برای این باشگاه پیچیده‌تر از قبل هم شد؛ آن‌قدر پیچیده که «بابک» از «اوین» نامه‌ای نوشت که هرطورشده به شرایط راه‌آهن رسیدگی شود! موضوعی که البته هنوز مشخص نیست به آن سروسامان داده شده است یا خیر.

برنده ماییم!

راه‌آهنی‌ها می‌گویند رأی به نفع ماست و پیکانی‌ها هم ادعای مشابهی دارند؛ برای ادعای اولیه کافی است به اینستاگرام یکی از دوستان نزدیک فرهاد کاظمی اشاره شود؛ یکی از خواننده‌های زیرزمینی که دوست سرمربی کنونی راه‌آهن است، مدعی شد رأی به سود این باشگاه صادر شده است و برای تشویق و موفقیت این تیم با دوستانش به تشویق بازیکنان راه‌آهن آن هم تا آخر لیگ می‌پردازد. این ادعا در شبکه‌های اجتماعی چنان برای مسئولان کمیته انضباطی گران تمام شد که فرهاد کاظمی سرمربی راه‌آهن را برای ادای توضیحات به این کمیته فراخواندند. برای ادعای پیکانی‌ها هم که باید به موضوع جالب‌تری اشاره کرد؛ روز گذشته ساعت ١١:١٢ دقیقه خبرگزاری ایسنا در خبری «اختصاصی» عنوان کرد رأی کمیته استیناف به سود باشگاه پیکان صادر شده و این تیم در لیگ برتر باقی می‌ماند و باشگاه راه‌آهن به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند؛ خبری اختصاصی که البته خیلی زود از روی خروجی سایت برداشته شد تا «کلاف» راه‌آهن سردرگم‌تر از چیزی شود که باید باشد.

سردرگمی فدراسیون فوتبال

پیچیدگی ابعاد پرونده راه‌آهن علاوه‌بر کمیته استیناف، مسئولان فدراسیون فوتبال را هم سردرگم کرده است؛ درواقع روز گذشته بعد از اینکه فدراسیون فوتبال بیانیه‌ای صادر کرد و خبر منتشرشده روی خبرگزاری «ایسنا» مبنی بر بقای پیکان در لیگ برتر را رد کرد، علی کفاشیان روبه‌روی خبرنگاران ایستاد تا از دشواری کار صحبت کند: «هنوز هیچ‌چیز مشخص نیست و داریم مدارک را بررسی می‌کنیم. قرار بود دیروز (دوشنبه) کمیته استیناف رأی قطعی را صادر کند که نشد؛ چراکه یک‌سری مستندات جدیدی به دست آورده‌ایم که برای تجدیدنظر در دست رسیدگی است و همچنان منتظر رأی کمیته استیناف هستیم». رئیس فدراسیون فوتبال در مورد زمان اعلام رأی کمیته استیناف در مورد راه‌آهن و پیکان گفت: «تاریخ مشخصی را نمی‌توانم بدهم. تا الان چندبار تاریخ گفته شده، ولی به آن عمل نشده است و باید صبر کنیم، ولی از کمیته استیناف خواسته‌ایم که زودتر تکلیف را مشخص کند. در کمیته انضباطی و استیناف اجماع وجود ندارد و این اجماع باید در فدراسیون به وجود بیاید». کفاشیان در انتها و در پاسخ به اینکه آیا زندانی‌بودن مالک سابق باشگاه راه‌آهن در رأی کمیته استیناف تأثیر دارد یا خیر گفت: «خیر هیچ تأثیری ندارد. البته ایشان مالک سابق آن باشگاه بودند و آنها به نوبه خود حق دارند از منافع خود دفاع کنند».






تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن