تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820359309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو کبدی کار سیستان و بلوچستان در لیگ ستارگان جهان حضور دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو کبدی کار سیستان و بلوچستان در لیگ ستارگان جهان حضور دارند زابل- ایرنا- معراج شیخ کاپیتان تیم ملی کبدی ایران و هادی اشترک از کبدی کاران برجسته سیستان و بلوچستان به همراه سه بازیکن دیگر ایرانی در تیم کبدی ویزاک لیگ ستارگان جهان حضوری فعال و چشمگیر دارند.


معراج شیخ کاپیتان تیم ملی کبدی ایران و عضو تیم ویزاک لیگ ستارگان جهان که اکنون در کشور هندوستان در حال رقابت با حریفان قدر جهانی است در تماس تلفنی با خبرنگار ایرنا در زابل گفت: برای قهرمانی به لیگ ستارگان کبدی جهان آمده ایم تا رقبا را از پیش رو برداشته و از غرور ملی خودمان دفاع کنیم.
وی افزود: این رقابتها از سطح خوبی برخوردار و مورد استقبال خوب و گرم مردم هندوستان قرار گرفته است.
وی وضعیت تمرین ها و اسکان در شهر بمبئی هندوستان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: به اتفاق سه نفر از بازیکنان ایرانی بدلیل حضور و درخشش در رقابتهای آسیایی به لیگ ستارگان کبدی جهان دعوت شده ایم.
شیخ ادامه داد: سطح این مسابقات از رقابتهای 2014 اینچئون بالاتر و کیفیت سالن های آن نیز از لیگ جهانی والیبال برتر است.
وی با بیان اینکه سطح کبدی ایران رو به پیشرفت است گفت: از کیانوش نادریان و تمامی مربیانی که تاکنون برای پیشرفت و توانایی ام در تیم کبدی تلاش کردند تقدیر می کنم.
تیم کبدی ویزاک هندوستان در نخستین رقابت با امتیاز 36 بر 27 از سد تیم تیم دهلی گذشت و معراج شیخ در این مسابقه به عنوان بهترین و موثرترین بازیکن میدان، بهترین مهاجم و بهترین مدافع انتخاب شد.
گفته می شود معراج شیخ عضو تیم ویزاک پس از پایان این مسابقه در جمع خبرنگاران رسانه های ارتباط جمعی هندوستان که وی را دوره کرده بودند گفته است: من از مهد کبدی ایران استان سیستان و بلوچستان به این رقابتها آمده ام تا نشان دهم که ایرانیان در هر رشته ای توانمند هستند و در میدانهای رقابت خوش می درخشند.
همچنین گفته می شود تیتر بیشتر روزنامه های هندوستان در ارتباط با توانمندی معراج شیخ بوده و برخی از آنها نوشته اند: معراج شیخ نشان داد که به چه دلیل گرانقیمت ترین بازیکن لیگ ستارگان است.
به گزارش ایرنا، هادی اشترک و معراج شیخ به عنوان گران قیمت ترین بازیکنان این لیگ شناخته شده اند.
معراج شیخ تاکنون توانسته با حضور در تیم ملی ایران مقام نخست رقابت های آسیایی سال 89، مقام نخست جام باشگاههای پاکستان در سال 90، مقام قهرمانی رقابت های کبدی ساحلی آسیایی سال 91، عنوان دوم رقابت های المپیک داخل سالن کره جنوبی و جایگاه دوم رقابت های آسیایی اینچئون کره در سال 93 را با تلاش تیمی کسب کند.
استان سیستان و بلوچستان در رشته کبدی از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است بگونه ای که تعدادی از بازیکنان این استان در تیم ملی ایران حضور دارند.
7317/ 6081















30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن