تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب از فکر (در گناهان)، برتر از روزه شکم از طعام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819001259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برتری منچسترسیتی بر رم در ضربات پنالتی


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
برتری منچسترسیتی بر رم در ضربات پنالتی




دومین بازی تورنمنت "International Champions Cup"، ساعاتی پیش بین سیتی و رم در ملبورن استرالیا برگزار شد که با برتری تیم انگلیسی در ضربات پنالتی پایان یافت.





ورزش سه: دومین بازی تورنمنت "International Champions Cup"، ساعاتی پیش بین سیتی و رم در ملبورن استرالیا برگزار شد که با برتری تیم انگلیسی در ضربات پنالتی پایان یافت.

در اولین بازی این تورنمنت، سه روز پیش رم در ضربات پنالتی، رئال مادرید را مغلوب کرده بود. منچسترسیتی در نیمه اول با گلزنی رحیم استرلینگ، مهاجم جدید خود در دقیقه 3 از رم پیش افتاد اما میرالم پیانیچ، 5 دقیقه بعد، کار را به تساوی کشاند.

کالهی ایه ناکو، مهاجم جوان منچستر سیتی، بلافاصله پس از شروع نیمه دوم آبی های منچستر را پیش انداخت اما در دقیقه 87، این آدام لیائیچ بود که روی یک ضربه آزاد زیبا، کار با به تساوی 2-2 کشاند تا برنده بازی در ضربات پنالتی مشخص شود.


در نهایت نیز جو هارت، دروازه بان ملی پوش سیتی، با مهار دو ضربه پنالتی باعث برتری تیمش(5-4) شد تا برای مشخص شدن قهرمان تورنمنت، همه چیز به بازی سوم بین رئال و سیتی کشیده شود.






تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن