تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820078531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصف بدهی ها را بدهید، وارد لیگ برتر شوید


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: نصف بدهی ها را بدهید، وارد لیگ برتر شوید


رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد؛ باشگاه‌های بدهکار با پرداخت نیمی از بدهی‌های خود می‌توانند در لیگ برتر حضور یابند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  غلامرضا بهروان امروز اظهار کرد: دبیرکل فدراسیون فوتبال تاکید دارد یازده باشگاه بدهکار فوتبال ایران نباید تا تسویه حساب کامل فعالیت باشگاهی داشته باشند و بنابراین سازمان لیگ از ارائه خدمات به این باشگاه‌ها منع شده است.

باشگاه‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن، استقلال اهواز، گسترش فولاد، پیکان، نفت و ملوان، تراکتورسازی یازده باشگاهی هستند که بر اساس نامه علیرضا اسدی نمی‌توانند در لیگ پانزدهم که از پنجشنبه آینده آغاز می شود، فعالیت کنند.

دقایقی بعد از این اظهارات، اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی با ابراز خوشحالی از جدیت سازمان لیگ در برخورد با باشگاه های بدهکار، افزود:  «خوشبختانه باشگاه گسترش فولاد تبریز با حضور در کمیته انضباطی مدارک خود مبنی بر پرداخت تمام بدهی هایش را ارائه کرده و از این پس فعالیتش بلامانع است. اینکه خواسته کمیته انضباطی اجرایی شده و نتیجه داده است جای خوشحالی دارد. »

رئیس کمیته انضباطی در پایان بیان کرد: «ما با جدیت بر تصمیم خود ایستاده ایم و بدون شک اگر باشگاهی بدهی های خود را تسویه نکند، اجازه فعالیت نخواهد داشت. ضمن اینکه به باشگاه ها اعلام کرده ایم می توانند 50 درصد بدهی خود را پیش از شروع فصل و 50 درصد باقیمانده را در طول فصل تسویه کنند. ما همچنان پیگیر و منتظر باشگاه های بدهکار هستیم تا با رفع مشکلات مالی خود، اجازه حضور در مسابقات پیش رو را برایشان صادر کنیم.»   گزارش اکبری خرم:  
دانلود

لینک را کپی کنید


سه شنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن