تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد وضو و كليد هر چيزى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806969044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملت ايران تسليم هيچ تهديد و ارعابي نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ملت ايران تسليم هيچ تهديد و ارعابي نمي‌شود
 فراكسيون اصولگرايان رهروان ولايت مجلس در بيانيه‌اي ضمن تقدير از تلاش‌هاي تيم مذاكره‌كننده در دستيابي به توافق هسته‌اي با گروه 1+5، رهنمودهاي راهگشاي رهبر معظم انقلاب اسلامي در اين مسير را تبيين‌كننده حركت در مسير صحيح دانست.
به گزارش تسنيم، در اين بيانيه آمده است: پس از گذشت 12 سال از مذاكرات هسته‌اي ميان ايران و گروه 1+5 و طي يك دوره فشرده، دستيابي به توافق هسته‌اي نشان داد ملت بزرگ ايران بار ديگر با استقامت و توانمندي در سايه رهبري داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي و تلاش‌هاي دولت، دستگاه ديپلماسي و تيم مذاكره‌كننده و حمايت‌هاي مجلس شوراي اسلامي، از پيچ تاريخي مهم و پرخطر به سلامت عبور خواهد كرد و تسليم هيچ‌گونه تهديد و ارعابي نخواهد شد.
اين بيانيه مي‌افزايد: امروز جهان با به رسميت شناختن حق ايران در دستيابي به دانش صلح‌آميز هسته‌اي بار ديگر در برابر عظمت علمي و فني ايران، سر تعظيم فرود آورده است و در خصوص توانايي‌ها و توانمندي‌هاي بومي اين مرز و بوم لب به اعتراف گشوده است. بي‌ترديد حفظ دستاوردهاي ارزشمند دانشمندان و متخصصان ايران اسلامي در حوزه فناوري صلح‌آميز هسته‌اي در طول بيش از سه دهه با مجاهدت‌هاي بي‌دريغ و مجدانه اعضاي تيم‌مذاكره‌كننده ايران در اين برهه حساس با استفاده كارآمد از توان ديپلماسي در ميدان مذاكرات همراه بوده است. نمايندگان اصولگراي مجلس در بيانيه خود افزوده‌اند: يقيناً با وجود توطئه‌ها و دسيسه‌هاي دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامي، حصول توافق بُرد- بُرد در مذاكرات هسته‌اي در سايه منويات و رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب در تبيين مسير راه و خطوط قرمز و حمايت از تيم مذاكره‌كننده، ميسر شد. امروز در كنار شادي و مسرت ملت بزرگ ايران اسلامي، فرصت مغتنمي پديد آمد تا ياد و خاطره شهداي معظم هسته‌اي كشور كه سال‌ها در مسير حفظ و ارتقاي اين دانش ارزشمند صلح‌آميز تلاش كردند را گرامي بداريم. بي‌ترديد اجراي صحيح و بدون مغلطه و تخطئه توافقنامه تدوين شده از سوي طرف مقابل مذاكرات، حلاوت اين دستاورد مهم ديپلماسي را شيرين‌تر خواهد نمود.
در پايان اين بيانيه آمده است: دستيابي به توافق هسته‌اي در راستاي حفظ منافع جمهوري اسلامي ايران را به رهبر معظم انقلاب اسلامي، ملت بزرگوار ايران و خانواده معظم شهداي گرانقدر، به‌ويژه خانواده معظم شهداي هسته‌اي، رئيس محترم جمهور و هيئت دولت به‌ويژه تيم مذاكره‌كننده، رئيس محترم قوه قضائيه، رئيس محترم مجلس و نمايندگان محترم مردم در خانه ملت، تبريك گفته و با آرزوي توفيق و سربلندي روزافزون ملت گرانقدر ايران اسلامي از درگاه ايزدمنان، بار ديگر بر حفظ همه‌جانبه دستاوردهاي ارزنده و كليدي هسته‌اي در طول اجراي برنامه جامع مشترك هسته‌اي تأكيد مي‌نماييم. اميد آن مي‌رود تا در سال «دولت و ملت، همدلي و همزباني» با تعامل هرچه بيشتر دولت و مجلس، فصل ديگري از تلاش‌هاي مسئولان در مسير خدمت به ملت عزيز ايران اسلامي در زمينه رفع مشكلات و موانع اقتصادي و پديدار شدن شكوفايي اقتصادي رقم زده شود.



منبع : تسنيم



تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن