تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819194174




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مومني: نفت ميانبر رسيدن من به تيم‌ملي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۴ (۲۰:۴۷ب.ظ)
دوست داشتم لباس آبي استقلال را بپوشم مومني: نفت ميانبر رسيدن من به تيم‌ملي است موج - گروه ورزش؛
به گزارش خبرگزاري موج، در آرامشي كه مدنظر مهدي مومني، بازيكن فصل گذشته استقلال صنعتي است، تيم نفت تهران زير نظر عليرضا منصوريان تمرينات خوبي را سپري مي‌كند. اين بازيكن كه تا قبل از زردپوش شدن حسابي زير ذره‌بين استقلالي‌ها بود معتقد است دوست داشته لباس آبي‌پوشان پايتخت را بپوشد اما امتيازاتي كه نفت داشت باعث شده همه مشورت‌ها او را به سمت اين تيم بكشاند. چرا كه حضور نفت در آسيا به نظر مهدي مومني پلي است كه او را بيشتر در ديد كي‌روش قرار مي‌دهد و به قولي ميانبري است كه او را راحت‌تر مي‌تواند ملي‌پوش كند.
از تمرينات نفت شروع كنيم. اوضاع خوب پيش مي‌رود؟
بله شرايط كه خوب است. تيم در دو نوبت صبح و بعدازظهر روند آماده‌سازي را به خوبي زير نظر كادرفني سپري مي‌كند تا بتوانيم خودمان را براي بازي اول‌مان در ليگ برتر مقابل تراكتورسازي آماده كنيم. به نظرم با اين بازيكنان جذب شده و تمريناتي كه با مربي با دانشي همچون علي منصوريان سپري مي‌كنيم نفت مي‌تواند در 3 جام مدعي باشد.
در اولين برخوردت با مربي‌اي همچون منصوريان چطور او را مربي با دانشي مي‌داني؟‌
نفت با آنكه شاكله اصلي خودش را حفظ كرده اما بازيكنان جديد با رفتار خوب علي‌آقا توانسته‌اند به هماهنگي برسند و طبيعي است با اين روند در يكي، دو هفته اول ليگ اين هماهنگي بيشتر خواهد شد. بااين حال در كل برخورد علي منصوريان با بازيكنانش مثل يك مربي نيست و همانند يك برادر به آنها كمك مي‌كند. هرچند اين حرف‌هاي من نيازي به گفتن ندارد و ايشان احتياجي به تعريف ندارند اما واقعا مربي‌اي است كه در كنار اخلاق، دانش فوتبالي خوبي دارد. من در اولين تجربه‌ام بابت كار كردن با ايشان چيزهاي زيادي را از همين ابتدا ياد گرفتم و اميدوارم بتوانم با علي آقا به تيم‌ملي برسم.
ارزيابي خودت از يكي،‌ دو بازي دوستانه كه براي نفت انجام دادي، چيست؟‌
من تمام تلاشم را مي‌كنم كه بتوانم به عنوان يك خريد جديد جواب اعتماد علي‌آقا و مسوولان نفت را بدهم. با اينكه در شرايط سخت بدنسازي هستيم اما در بازي اول مقابل تيم‌ملي جوانان عملكرد خوبي در يك نيمه‌اي كه بازي كردم، داشتم. قطعا اگر تا بازي با تراكتورسازي يكي، دو بازي 90 دقيقه‌اي ديگر انجام بدهيم بچه‌ها هم به هماهنگي مي‌رسند و هم بدن‌هاي‌شان از فشار بدنسازي خارج مي‌شود.
پس اين يعني بازيكنان جديد و قديم به خوبي به هماهنگي رسيده‌اند كه تو توانستي در جمع آنها عملكرد خوبي داشته باشي؟‌
همانطور كه گفتم نفت اسكلت اصلي خودش را حفظ كرده و در چند پست بازيكنان جديد جذب كرده‌ است. اين بازيكنان هم در كنار بازيكنان بزرگي كه نفت دارد به خوبي هماهنگ شدند. نكته جالب در اين بين وجود جوانان زيادي است كه در نفت به بازي گرفته شده‌اند كه همه آنها بازيكنان خوب و آينده‌داري هستند. بدون شك همه اين بازيكنان در تلاش هستند تا بتوانند با كمك يكديگر در سه جام براي كسب قهرماني حركت كنند.
گفته بودي كه براي آرامش به نفت آمدي. واقعا به آرامش رسيدي؟
باور كنيد به اين خواسته‌ام رسيدم و توانستم در جو آرام و بدون حاشيه نفت تمرينات خوبي را سپري كنم. همه اركان باشگاه نفت به خوبي در كنار تيم هستند و با يك ساختار مناسب كار را جلو مي‌برند. مطمئن باشيد فصل خوبي را در نفت سپري خواهم كرد.
با توجه به اينكه استقلال تو را خيلي مي‌خواست اين آرامش آيا در اين تيم وجود نداشت؟‌
استقلال تيم خوبي است كه آرزوي من اين است كه بتوانم يك روز در اين تيم بازي كنم چون آن را دوست دارم. من بين نفت و استقلال كه خواهان جذب من بودند از نفرات زيادي مشورت گرفتم كه همه من را با توجه به حضور عليرضا منصوريان و همچنين آسيايي بودن نفت به سمت اين تيم سوق دادند.
پس معتقدي جايگاهي كه در تيم‌ملي براي خودت قائل هستي با نفت در دسترس‌تر خواهد بود؟‌
دقيقا يكي از دلايل انتخابم همين آسيايي بودن نفت است كه به راحتي مي‌توانم شايستگي‌هاي خودم را به كادرفني تيم‌ملي نشان دهم. اين مساله در استقلال وجود نداشت و شايد اگر اين تيم را انتخاب مي‌كردم نمي‌توانستم در رقابت‌هاي بين‌المللي خودم را به كي‌روش كه نگاه تيزبينانه‌اي روي عملكرد بازيكنان در عرصه‌هاي بين‌المللي دارد، نشان بدهم.
گفتي نفت يك بازي حساس در هفته اول در تبريز مقابل تراكتورسازي دارد. نظرت درباره اين بازي با آن اتفاقاتي كه در بازي آخر فصل گذشته رخ داد، چيست؟‌
نفت شرايط خوبي دارد و بهترين نكته‌اي كه از اين تيم فهميدم اين است كه شاگردان منصوريان در بازي‌هاي بيرون از خانه بهتر از خانه كار مي‌كنند. نفت با توجه به بازيكناني كه دارد به خوبي در بازي‌هاي خارج از خانه در ضدحمله‌ها در فاز هجومي قرار مي‌گيرد و روي دروازه حريف خطرساز مي‌شود. هرچند در ليگ گذشته شرايطي رقم خورد كه قهرماني از دو تيم در تبريز گرفته شد اما همه به دنبال اين هستيم كه در همان بازي اول با قدرت كار را شروع كنيم و با 3 امتياز به خانه برگرديم. علي منصوريان معتقد است از همان ابتدا تمام بازي‌هاي ليگ حكم فينال دارد و نفت در اين رقابت‌ها بازي سخت و آسان ندارد.
تهيه وتنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن