تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799209148




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشان: فصل گذشته در دل شیر رفتم


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: درخشان: فصل گذشته در دل شیر رفتم
حمید درخشان مربی سابق پرسپولیس عنوان کرد امیدوارم آقای برانکو در این فصل با پرسپولیس نتیجه بگیرد، چون زمان کافی برای بستن تیم و القای نظرات فنی اش داشت.
به گزارش نامه نیوز، درخشان  گفت: آرزوی قلبی من موفقیت پرسپولیس است و امیدوارم این تیم در این فصل جایگاه خوبی به دست بیاورد و دل هواداران را شاد کند. چون بر خلاف من آقای برانکو زمان کافی داشت تا بتواند نظرات فنی اش را به تیم القا کند و در نقل و انتقالات هم بازیکنان مورد نظرشرا جذب کند.

مربی پرسپولیس نمی تواند به استقلال برود

در حال حاضر من مشغول استراحت هستم. البته مذاکراتی با چند تیم لیگ برتر انجام دادم ولی در نهایت با آنها به نتیجه نرسیدم. صحبتهایی هم با استقلال اهواز انجام دادم ولی در نهایت فکر کردم که درست نیست من به عنوان مربی پرسپولیس به استقلال بروم. از لیگ یک هم پیشنهاد داشتم. من از رقابت و سختی کار در آنجا هراسی ندارم چون اینکه من پرسپولیس را در آن شرایط قبول کردم، خودم را در دل شیر انداختم و هیچ کس نمی آمد این تیم را در آن شرایط قبول کند ولی حقیقت این است که کار کردن در لیگ یک قوانینی خارج از فوتبال دارد که من نمی توانم در آن شرایط کار کنم.

فصل گذشته در پرسپولیس اذیت شدم

شاید هیچ کس حاضر نمی شد پرسپولیس را با آن شرایط تحویل بگیرد ولی من اینکار را کردم. هر چند که خیلی اذیت شدم ولی همین حالا هم که دیگر از تیم دور هستم و فرصت بیشتری دارم تا به آن فکر کنم. از کاری که کردم پشیمان نیستم. فقط با خودم می گویم شاید اگر آن اتفاقات رقم نمی خورد پرسپولیس حداقل در آسیا نتیجه دیگری می گرفت. این اتفاقاتی که می گویم سلسله مشکلات مثل گرفتن آقای سیاسی، نبود مدیر عامل در مهمترین مقطع تیم یعنی در تعطیلات لیگ برتر خیلی به پرسپولیس ضربه زد. نبود پول هم باعث می شد تا بازیکنان شارژ روحی نشوند.

توقع دارم امسال پرسپولیس نتایج بهتری بگیرد

فصل گذشته من در پرسپولیس واقعا اذیت شدم. شما در مورد انتقادات سوال کردید که حالا باید چه توقعی از نتایج پرسپولیس در این فصل داشت. باید بگویم که آرزو می کنم که پرسپولیس در این فصب بهترین نتایج را بگیرد و در جدول هم جایگاه خوبی به دست آورد و دل هواداران را شاد کند.آقای برانکو برخلاف من زمان زیادی برای بستن تیمش داشت و می توانست سر صبر بازیکنان مورد نظرش را جذب کند و از ابتدا هم در کنار تیمش بوددر حالی که من فصل پیش با همه آن مشکلاتی که من برای شما بر شمردم من تیم را مدیریت کردم و پرسپولیس را بعد از برد النصر در آسیا و در حالی که به مرحله یک هشتم نهایی رسیده بود، تحویل دادم. پس توقع این است که پرسپولیس در این فصل نتایج بهتری بگیرد.

شانس ذوب و سپاهان، فولاد و نفت برای قهرمانی زیاد است

من فکر می کنم در این فصل تیمهای سپاهان، ذوب، فولاد و نفت بخاطر ثبات بیشتری که در مدیریت و کادر فنی دارند مدعیان قهرمانی هستند. زمانی که تیمی در سطح مدیریت و بعد از آن کادر فنی ثبات داشته باشد و مشکلات مالی هم نداشته باشد، مسلم است که این سلسله مراتب به تیم هم سرایت می کند و بهتر نتیجه می گیرد در مقابل استقلال و پرسپولیس بخاطر مشکلات مالی که دارند شانس کمتری نسبت به این تیمها دارند.



منبع: ورزش سه


۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن