تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819545333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دانشگاه مازندران: ايران شتابنده‌ترين كشور دنيا در پژوهش علمي است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس دانشگاه مازندران: ايران شتابنده‌ترين كشور دنيا در پژوهش علمي است
خبرگزاري فارس: رئيس دانشگاه مازندران گفت: بر اساس آمار جهاني، ايران شتابنده‌ترين كشور دنيا در پژوهش علمي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، قاسم عليزاده افروزي امروز در اولين جلسه شوراي شكوفايي و نوآوري استان مازندران گفت: هيچ نوآوري در عصر معاصر برتر از انقلاب اسلامي نبوده است و در سايه توجه مسئولان، امروز ايران در زمينه علم و تحقيقات رتبه جهاني در دنيا دارد.
وي با اشاره به اينكه كار انبوه براي پيشبرد نظام يك نوع جهاد محسوب مي‌شود، تصريح كرد: علم در داخل كشور بايد فزاينده باشد تا منشأ خدمت و نوآوري باشد.
عليزاده با تاكيد بر اين نكته كه نخبه‌پروري بايد فرهنگ شود، بيان كرد: علم وارداتي انسان را به هدف نمي‌رساند.
وي بيان كرد: براي شكوفايي علمي و نوآورانه بايد از تجربه گرايي پرهيز شود.
استاندار مازندران نيز در اين جلسه اظهار داشت: رفاه اجتماعي، توسعه همه جانبه و درآمد نسبي با تكيه بر دستيابي به عدالت اجتماعي در بين آحاد جامعه محقق خواهد شد.
ابوطالب شفقت افزود: با تشكيل اين شورا بايد انگيزه‌هاي خدمتي مديران و كارگزاران جامعه افزايش يابد و خدمت رساني مسئولان الگوي واقعي كشور شود.
رئيس شوراي نوآوري و شكوفايي مازندران با تاكيد بر استفاده از جنبش نرم‌افزاري و علم‌آموزي در بين دستگاه‌هاي اجرايي تصريح كرد: استفاده از دانش‌هاي نو، ميل به استفاده سخت‌افزاري و سنتي از دانش‌ها را از بين خواهد برد.
شفقت با بيان اينكه مباحث فرهنگي بايد در اولويت برنامه‌ريزان در تحقق نوآوري و شكوفايي باشد، يادآور شد: مدل نوآوري و شكوفايي مديران مي‌تواند در توسعه همه جانبه موثر باشد.
رئيس شوراي راهبردي نوآوري و شكوفايي سازمان جهاد كشاورزي مازندران نيز در اين جلسه با اشاره به اينكه ساختار اداري جامعه اكنون به سمت امورات جاري سوق يافته و رغبت به نوآوري و شكوفايي در بين كاركنان ادارات رسوخ نكرده است، اظهار داشت: نوآوري در بخش كشاورزي بايد به صورت يك بسته باشد و بتواند براي كشاورز و توليد كننده ضمن ملموس بودن سودآور نيز باشد.
عنايت‌الله تورنگ افزود: نگاه دولتي در نوآوري و شكوفايي نمي‌تواند موثر باشد و اين نگاه سبب ايجاد صدماتي در ساختار نوآوري و شكوفايي در جامعه خواهد شد.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي مازندران با تاكيد بر شناسايي و تشويق كشاورزان نمونه تصريح كرد: شوراي نوآوري و شكوفايي استان مي‌تواند از دانش و توان كشاورزان نوآور و خلاق در توسعه و شكوفايي اقتصادي مازندران بهره‌گيري كند.
تورنگ در پايان همچنين از ايجاد سامانه يكپارچه اطلاعات كشاورزي مازندران در شوراي راهبردي كشاورزي استان خبر داد و گفت: اين طرح در صورت تصويب در شوراي راهبردي وزارتخانه، مي‌تواند در توسعه همه جانبه بخش‌هاي كشاورزي مازندران موثر واقع شود.
انتهاي پيام/م
 چهارشنبه 1 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 254]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن