تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فاطمه پاره وجود من است، هر که او را بیازارد مرا آزار داده و هر که او را خوشحا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804325379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبعلی: کمک می‌کنیم صادقیان به تیم ملی برسد/ می توانیم فینالیست آسیا شویم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مبعلی: کمک می‌کنیم صادقیان به تیم ملی برسد/ می توانیم فینالیست آسیا شویم ورزش > لیگ برتر - ایمان مبعلی هافبک بازیساز نفت تهران معتقد است که توقعات از این تیم بالا رفته و آنها در فصل جدید کار بسیار سختی در پیش خواهند داشت.


سایت فوتبال ايران نوشت: مبعلي در مورد شرايط فعلي نفت تهران و مسائل مختلف ديگر به سوالات پاسخ مي دهد.او تاكيد مي كند كه مدعيان فصل پيش به علاوه پرسپوليس،در اين فصل مدعي قهرماني هستند.حرف هاي ايمان را مي‌خوانيد.
بازيكنان خوب
ما شرايط خوبي داريم.البته بازيكنان خيلي خوبي را از دست داديم ولي بازيكنان خيلي خوبي را هم جذب كرديم.نفراتي كه به تيم اضافه شدند كيفيت خوبي دارند ولي آنها بايد هر چه زودتر خودشان را با نفت هماهنگ كنند و ما هم بايد بازيكنان جديد را خيلي زود بپذيريم.اگر تا شروع ليگ به هماهنگي نرسيم با مشكل مواجه مي‌شويم ولي انشالله اين اتفاق نمي افتد و همه با هم هماهنگ مي شويم.
تغييرات ناخواسته بود
اين تغييرات ناخواسته بود و در فوتبال هم اين مسائل طبيعي است.سال قبل هم چند بازيكن از تيم ما جدا شدند و آن زمان خيلي‌ها فكر نمي كردند نتيجه بگيريم و حتي جزو تيم هاي بالاي جدول باشيم.نفت اما خوب كار كرد و در هر ۳ جام هم مدعي بود.البته الان ديگر كار ما راحت نيست چون همه تيم ها جلوي نفت چند برابر انگيزه دارند و توقعات هم از نفت بالا رفته است.البته ما هيچ وقت مغرور نمي شويم و انگيزه‌هايمان حتي از فصل قبل هم بيشتر است.ما از لیگی که گذشت خیلی خیلی درس گرفتم و فکر می کنم در کل خیلی از بازیکنها از این لیگ درس گرفتند چه کسانی که در تیمهای پایین جدول و چه کسانی که در تیمهای بالای جدول بودند. فکر می کنم هوادارها خیلی از تماشای فوتبال های امسال لذت بردند.
كمك به صادقيان
صادقيان بازيكني است كه خيلي ها در ايران فوتبالش را دوست دارند.خيلي از بازيكنان در تيم هاي بزرگ بازي مي‌كنند ولي فوتبالليست نيستند، منظورم اين است كه به صورت ذاتي فوتباليست نيستند و با تمرين يا مسائل ديگر رشد مي كنند ولي پيام مادرزاد فوتباليست است.امسال هدف مجموعه نفت اين است كه به او كمك كنيم تا به روزهاي خوبش برگردد.من هم تلاش مي كنم.او با اين استعداد مي تواند در تيم ملي باشد.
دوست داشتم بمانم
صحبت هايي شد ولي دوست داشتم در نفت بمانم.من يك فصل خوب را پشت سر گذاشتم و فكر مي كنم انتخاب درستي هم انجام دادم.
مظلومي كار سختي دارد
مظلومي قبلا سابقه كار كردن در استقلال را داشته ولي الان توقعات از اين تيم بالا است و استقلال كار سختي دارد.الان همه توقع دارند استقلال خيلي راحت دربي ها را ببرد و در بازي هاي ديگر هم نتيجه بگيرد.اين كار استقلال را سخت مي كند.
حس خوب
من خوشحالم كه در اولين هفته با تراكتورسازي بازي مي كنيم.اگر شرايط هر دو تيم ايده آل باشد شك نكنيد كه يك فوتبال زيبا را شاهد خواهيم بود.من حس بدي نسبت به بازي مقابل تراكتورسازي ندارم.
شرايط نفت در آسيا
هنوز هم زمان برای صعود به مراحل بالاتر و کسب موفقیت وجود دارد. من این حرف را هم که همه در مورد الاهلی می گویند این تیم ضعیف ترین تیم حاضر در رقابتها است. باید بگویم که من اصلا همچین چیزی را قبول ندارم. الاهلی توانست العین را حذف کند. العینی که ما را برد و توانست ۴ امتیاز از ما گرفت و بهترین تیم آسیا بود. ضمن اینکه تا مرحله بعد هر دو تیم تغییرات زیادی می کنند. مطمئنا بازی سختی مقابل این تیم داریم. البته قبول دارم که مسافت این تیم کم است و با پروازی راحت تر می توانیم به آنجا برسیم و در آنجا مشکلات حاشیه ای هم کمتر است. من خودم دوست داشتم به لخویا یا الاهلی برسیم. چون در مقابل این دو تیم بازی راحت تری داریم. اگر نفت کمی قوی شود رفتن به فینال دور از ذهن نیست.
43 43

کلید واژه ها: پیام صادقیان - باشگاه نفت تهران -




دوشنبه 29 تیر 1394 - 15:02:02





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن