تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819495499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مورينيو: ترديد هواداران به فالکائو انگيزه مي بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ تير ۱۳۹۴ (۸:۳۶ق.ظ)
مورينيو: ترديد هواداران به فالکائو انگيزه مي بخشد موج- خوزه مورينيو اذعان کرد: رادامل فالکائو براي پيدا کردن فرصتي مجدد در انگلستان و پيوستن به چلسي به دريافت نصف حقوق سابقش رضايت داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، خوزه مورينيو اظهار داشت: رادامل فالکائو براي اثبات تفکر غلطي که درباره توانايي هاي او به وجود آمده است، از نصف حقوق دريافتي فصل گذشته اش چشم پوشي کرده است.
فالکائو که فصل قبل را به طور قرضي در منچستريونايتد گذراند، اين فصل را بار ديگر به طور قرضي در باشگاه چلسي گذراند و به نظر مي رسد که براي پيدان کردن فرصتي دوباره در ليگ برتر انگلستان، حقوق 265 هزار پوندي اش در اولدترافورد را به طرز چشم گيري کاهش داده است.
با وجود اين که فالکائو در 29 باري که براي يونايتد به ميدان رفت تنها موفق به زدن 4 گل براي اين تيم شد، اما سرمربي جديدش اعتقاد دارد که شک مردم به توانايي هاي او موجب انگيزه پيدا کردن اين ستاره 29 ساله کلمبيايي خواهد شد. مورينيو در اين باره گفت: شک مردم در توانايي هاي او انگيزه فالکائو است. اگر بازيکن بزرگي نباشيد، هرگز احساس سرخوردگي نمي کنيد. هنگامي که بازيکن بزرگي هستيد، بايد با اين موضوع در تمام دوران حرفه اي بازي تان کنار بياييد و با آن خو بگيريد. ما اين احساس را در او حس کرديم. او از اين که مردم در انگلستان از توانايي هاي واقعي او خبر ندارند، ناراحت است و اين همان انگيزه اوست.
وي ادامه داد: او براي پيوستن به ما کارهاي زيادي را انجام داد. او براي پيوستن به ما پول زيادي را از دست داد. او نمي خواست که به ديگر پيشنهادهايش گوش کند. او براي رسيدن ما به يک توافق با موناکو، همکاري بسيار خوبي کرد. پس با در نظر گرفتن همه اين ها، ما فکر مي کنيم که مي توانيم به او کمک کنيم و او نيز مي تواند به ما کمک کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن