تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816692984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمایت تروریست لبنانی ازمواضع صهیونیست ها وسعودی ها درمخالفت با توافق هسته ای


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: پیش از سفر به ریاض حمایت تروریست لبنانی ازمواضع صهیونیست ها وسعودی ها درمخالفت با توافق هسته ای بیروت – ایرنا – سمیر جعجع رییس حزب «نیروهای لبنانی» که ترور ده ها شهروند لبنانی را در کارنامه سیاه خود دارد و با کمک آل سعود و همپیمانان لبنانی آن از مجازات اعدام فرار کرده است، در تازه ترین موضعگیری خود از رویکرد صهیونیست ها و سعودی ها در مخالفت با توافق هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5حمایت کرد.


به گزارش ایرنا ، جعجع که روزنامه لبنانی الاخبار اسناد تماس ها و ارتباطات او با صهیونیست ها به ویژه افسر رابط بین او و نتانیاهو را افشا کرده است، در گفت وگو با شبکه عربی (بی بی سی) گفت: توافق هسته ای به نفع جمهوری اسلامی ایران است و به همین دلیل اوضاع منطقه در آینده بحرانی می شود و شاهد آرامش نخواهیم بود.
مندی صفدی از نزدیکان بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اسناد منتشر شده از تماس هایش با سمیر جعجع و همچنین « ولید جنبلاط» رییس حزب سوسیالیست ترقی خواه لبنان را برای هماهنگی و همکاری بین آنها با رژیم صهیونیستی تایید کرده است.
جنبلاط نیز از مخالفان سرسخت توافق هسته ای است و مواضع صهیونیست ها و سعودی ها را تایید کرده است.
جعجع در گفت وگو با بی بی سی گفت: از توافق هسته ای نمی توانم توقعی داشته باشم مگر اینکه بگویم تنها اوضاع ایران بهتر می شود و از سوی دیگر طرف های دیگر در منطقه تحرکشان افزایش می یابد و مثلا می توان به توفاق قاطعیت ( تجاوز وحشیانه و خونین آل سعود علیه یمن) اشاره کرد.
وی در پاسخ به سئوالی در خصوص شکست سعودی ها در کاستن از نقش ایران و حضورش در منطقه ، گفت: ما به عنوان گروهی لبنانی نقشی در مقابله با نقش ایران در منطقه نداریم اما آنچه به منطقه مربوط می شود، از چند ماه قبل واکنش های عربی نسبت به نقش ایران در منطقه آشکار شد و بعداز چهار ماه نمی توانیم بگوییم که توفان قاطعیت شکست خورده و یا موفق شده است.
نامزد ریاست جمهوری لبنان مورد حمایت آل سعود که بعداز این مصاحبه عازم عربستان شد تا با مقامات سعودی دیدار کند، در پاسخ به افشاگری ویکی لیکس از اسناد درخواست کمک های مالی از آل سعود برای مقابله با محور مقاومت ضد صهیونیستی به ویژه حزب الله و حمایت از منافع سعودی ها بدون تکذیب این اسناد تنها گفت که به این مسائل اهمیت نمی دهد.
این تروریست لبنانی که مانند جنبلاط بارها با مبارزه مقاومت لبنان با تروریست های تکفیری به ویژه داعش و جبهه النصره مخالفت کرده است، با بیان اینکه ما به جز تشکر نمی توانیم به آل سعود چیزی بگوییم، تاکید کرد که برای از بین بردن سلاح حزب الله همه تلاش خود را به کارمی گیرد.
جعجع در پاسخ به سئوال خبرنگار بی بی سی گفت، افزود: حزب الله و همپیمانان آن نمی توانند برای تغییر نظام لبنان اقدام کنند و البته تاکنون نشانه ای در زمینه دیده نشده است.
وی با بیان اینکه در لبنان چیزی به نام « مقاومت وغیرمقاومت» وجود ندارد، گفت: اجازه نمی دهیم وضعیت لبنان به شکل کنونی باقی بماند و حزب الله باید خلع سلاح شود.
علی عواض عسیری سفیر عربستان در لبنان درسال 2012 در نامه ای به ورازت خارجه سعودی می نویسد: ایلی ابوعاصی نماینده سمیر جعجع رییس حزب نیروهای لبنانی از اوضاع سخت مالی این حزب خبر داد تا جایی که در دو سال گذشته نتوانسته است حقوق کارکنانش را بپردازد و اکنون جعجع نمی تواند به تکالیفش عمل کند به ویژه در این شرایط که باید با ژنرال میشل عون و کاردینال مارونی و نظام سوریه مقابله کند.
در این نامه با اشاره به ویژگی های حزب نیروهای لبنانی برای مقابله با حزب الله و همپیمانان منطقه ای آن آمده است که سمیر جعجع از فرط ناتوانی مالی و بیچارگی آماده سفر به ریاض است تا از نزدیک موضوع را با سران پادشاهی در میان بگذارد.
عسیری در این نامه پیشنهاد کمک مالی به جعجع کرده است به ویژه اینکه وی طرفدار پادشاهی است و از آن دفاع می کند و بین سران مسیحی لبنان از همه به آل سعود نزدیکتر و وفادارتر است و موضعی ثابت علیه نظام سوریه دارد و آماده است تا هرکاری از او خواسته شود، انجام دهد.
جعجع در بخشی دیگر از گفت وگو با بی بی سی، با تایید اینکه در رویا به سر می برد، گفت: همه چیز در این دنیا با رویا شروع و سپس به حقیقت تبدیل می شود و براین اساس شاید نامزدی من برای ریاست جمهوری یک رویا به نظر برسد اما برای تبدیل این رویا به واقعیت اقدام می کنم.
این تروریست لبنانی در نخستین جلسه پارلمان لبنان ویژه انتخاب سیزدهمین رییس جمهوری لبنان در مبارزه با رقیب خود که برگه های سفید بود، شکستی سنگین متحمل شد و از میان آرای 128 نماینده مجلس تنها 48 رای کسب کرد.
خاورم ** 1324



28/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن