تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814671030




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستور پوتین برای تشکیل نیروی ذخیره ارتش


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: دستور پوتین برای تشکیل نیروی ذخیره ارتش
رئیس جمهور روسیه در شرایطی دستور تشکیل نیروی ذخیره جدید ارتش را صادر کرده است که مسکو گام هایی را برای ارتقای آمادگی نظامی در زمانی که تنش های بین المللی با غرب بر سر اوکراین رو به افزایش است، برداشته است.
تسنیم: تشکیل نیروی ذخیره جدید ارتش روسیه سالها مورد بحث و مذاکره قرار گرفته است و ولادیمیر پوتین نخستین بار در سال 2012 میلادی پس از انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور دستور تشکیل این نیرو را صادر کرده بود.

مهمترین هدف پوتین از صدور این دستور ارتقای سطح آموزش و آمادگی نظامی ارتش بوده است. مقام های وزارت دفاع روسیه پیش از این اعلام کرده بودند که نیروی ذخیره جدید ارتش شامل 5 هزار نفر خواهد بود. روسیه بیش از 750 هزار نیروی نظامی فعال در اختیار دارد.

رسانه های خبری روسیه اعلام کرده اند که تاخیر در تشکیل نیروی جدید ذخیره ارتش به علت کمبود منابع مالی بوده است. پوتین دستور داده است تا منابع مالی مورد نیاز برای تشکیل نیروی جدید ذخیره ارتش از بودجه کنونی وزارت دفاع روسیه تامین شود.




تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن