تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820527545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قم به پايگاه درمان معنوي و جسمي کشور تبديل شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ تير ۱۳۹۴ (۹:۱۱ق.ظ)
آيت الله حسيني بوشهري: قم به پايگاه درمان معنوي و جسمي کشور تبديل شود موج-قم-مدير حوزه هاي علميه گفت: بايد به شکلي فعاليت هاي درماني در قم انجام شود که مردم کشور بگويند که براي درمان معنوي و جسمي بايد به قم مقدس رفت و در آنجا درمان شد.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم، آيت الله حسيني بوشهري در مراسم افتتاح بخش سي تي اسکن بيمارستان امام رضا(ع)قم با اشاره به خدمات گران بهاي تامين اجتماعي در کشور اظهارداشت: بايد به شکلي فعاليت هاي درماني در قم انجام شود که مردم کشور بگويند که براي درمان معنوي و جسمي بايد به قم مقدس رفت و در آنجا درمان شد.
وي با اشاره به فعاليت هاي مثبت سازمان تامين اجتماعي در رفع مشکلات مردم عنوان کرد: اين سازمان به دليل حضور گسترده مردم تحت پوشش زمينه ساز خدمت رساني گسترده به مردم بوده است.
مدير حوزه هاي علميه افزود: اين سازمان در ايران و چه در خارج از کشور، هميشه بيشترين نقش را در ارايه خدمات اجتماعي و درماني داشته است و همه دولت ها بايد وظيفه خود را در قبال حمايت از اين سازمان که در واقع حمايت از مردم است انجام دهند.
وي با اشاره به روايتي از امام علي(ع) در خصوص مسئوليت پذيري گفت: امام علي(ع)مي فرمايند؛ هر کس بايد در حد توان خود مسووليت پذير باشد و اين مسووليت پذيري بايد در حوزه توانمندي هاي هر فرد باشد.
آيت الله حسيني بوشهري بيان کرد: مسووليت پذيري بسيار مهم است حتي کسي که درآمد يک خانواده را نيز تامين مي کند از نظر خدا يک مجاهد است؛ در واقع مسوولان و کساني که نان آور و کارگر هستند در مقام مجاهد هستند و خداوند نيز چنين پاداشي براي آن ها در نظر گرفته است.
وي اظهارکرد: امام علي(ع) مي فرمايند، اين مسووليت پذيري، ابتدا بايد به شکل يدي باشد و هر کسي بر اساس توانمندي که دارد وارد ميدان شود و مشکلات مردم را رفع کند، ولي اگر از اين طريق نيز نتوانست کاري انجام دهد بايد با زبان خود براي مردم کار کند.
معاون جامعه مدرسين گفت: در حقيقت هرکسي که دوست دارد ولي کاري از دستش بر نمي آيد، مي تواند با رايزني و زبان، کاري براي مردم از پيش ببرد که اين کار نيز به دليل اهميت جهاد از مصاديق جهاد در راه خدا خواهد بود.
آيت الله حسيني بوشهري بيان کرد: در ادامه اين روايت مي خوانيم که حضرت فرمودند؛ اگر توان همراهي با طرف مقابل را با زبان خود هم نداريد، بايد با دل و قلب تان فعالان وخادمان را همراهي کنيد تا در ثواب کار آن ها شريک باشيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن