تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):دو خصلت است كه بالاتر از آنها چيزى نيست: ايمان به خدا و سود رساندن به برادران.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820296350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست استانداری قم: مشکلات مالی تیم صبا را حل خواهیم کرد/ صبا در قم خواهد ماند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


سرپرست استانداری قم: مشکلات مالی تیم صبا را حل خواهیم کرد/ صبا در قم خواهد ماند استان‌ها > قم - سرپرست استانداری قم با بیان اینکه در پی حل مشکلات مالی تیم صبا هستیم گفت: این تیم در قم خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، فریدون همتی سرپرست استانداری قم در نشست صمیمی با بازیکنان و کادر فنی تیم صبا قم به نقش اين تیم در افزایش نشاط و روحیه شادابی در بين جوانان قم اشاره کرد.
همتی با اشاره به اهميت ورزش هاي پرطرفداري مثل فوتبال افزود: این تیم برای قم ظرفیتی مناسب است و موجب افزایش نشاط اجتماعی و شادابی جوانان و نوجوانان استان می باشد.
وی با اشاره به زحمات صورت گرفته در طول لیگ های گذشته برای باقی ماندن تیم صبا در لیگ برتر و در شرایط مناسب فنی خاطر نشان کرد: بازیکنان بايد با تکیه بر غیرت فردی و تیمی تلاش ویژه ای را برای حفظ موقعیت تیم صبا در لیگ برتر و صعود به رده های بالای جدول داشته باشند.
مشاور ارشد وزیر کشور با تشريح راهكارهاي برون رفت این تیم از شرایط مالی کنونی ادامه داد: با اتخاذ تصمیمات درست و به موقع و تخصیص منابع مالی ممکن در جهت برطرف کردن نگرانی های بازیکنان و کادر فنی تیم در تلاش هستیم.
همتي با بيان اينكه تيم صبا در قم خواهد ماند افزود: اين تیم باید بدور از هرگونه دغدغه در پي برنامه ریزی و آماده سازی برای لیگ امسال باشد.
در ابتدای جلسه رضوی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، عابدی مدیر کل ورزش و جوانان ، جهان بینی سرپرست و تاتار سرمربی تیم صبا به بیان مسائل موجود در مورد تیم صبا و برنامه های لازم برای حل این موانع پرداختند.

کلید واژه ها: استان قم -




پنجشنبه 25 تیر 1394 - 22:16:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن