تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سجده شكر برهرمسلمانى واجب است،با آن نمازت را كامل و پروردگارت را خشنود مى سازى و فرش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803995708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرباني: امسال ترافيک سنگيني در خط حمله نفت داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۴ (۱۳:۶ب.ظ)
با پاس خوب شيري با گل استارت زدم؛ قرباني: امسال ترافيک سنگيني در خط حمله نفت داريم موج - گروه ورزش:
به گزارش خبرگزاري موج، نفت تهران توانست در يک بازي تدارکاتي با نتيجه پرگل 6 بر 2 تيم ملي جوانان را شکست دهد. در اين بازي علي قرباني، مهاجم جوان نفتي ها، که اواخر فصل گذشته را به خاطر مصدوميت از دست داده بود توانست - در حالي که نفت بازي را در نيمه اول به تساوي کشانده بود - گل دوم و برتري را بزند تا با گل براي نفت کارش را آغاز کند. اين مهاجم که امسال مي خواهد به تيم ملي برسد معتقد است کار سختي پيش رو دارد چون ترافيک در خط حمله نفت زياد است و بايد براي رسيدن به جايگاهي ثابت تلاشي دوچندان داشت.

از مصدوميتي که داشتي شروع کنيم. برطرف شد؟
خدا را شکر پس از آن مصدوميت سختي که داشتم اوضاع خوب است و همپاي ديگر بازيکنان تمرينات سخت و پرفشار بدنسازي را انجام مي دهم.

کارت را هم که با گل شروع کردي؟
بله. در بازي که مقابل تيم جوانان داشتيم توانستيم 6 بر 2 به پيروزي برسيم. در اين بازي که بسيار خوب بود و هر دو تيم انگيزه داشتند ابتدا عقب افتاديم اما توانستيم قبل از اين که نيمه اول تمام شود نتيجه را دو بر يک کنيم و گل دوم را من روي پاس و ارسال خوب مهدي شيري زدم. خوشحالم که کارم را دوباره با نفت با گل شروع کردم.

علت اين که منصوريان دو ترکيب به ميدان فرستاده بود جدا کردن بازيکنان اصلي و نيمکت نشين بود؟
نه اصلا اين طور نبود. ايشان بازيکنان را به دو تيم تقسيم کردند تا همه آنها را در اين بازي ارزيابي کند و اصلا بحث اصلي و نيمکت نشين نبود.

سيدجلال و پيام هم در اين بازي حضور داشتند؟
پيام صادقيان که هنوز آماده نيست و با تمرينات پرفشاري که انجام مي دهد به دنبال رسيدن به مرز آمادگي است. مطمئنا اگر آماده بود حتما علي آقا از اين بازيکن استفاده مي کرد. در مورد سيدجلال هم که ايشان در نيمه اول بازي کردند و عملکرد خيلي خوبي داشتند.

پس با دفاع سيدجلال يک گل عقب افتاديد؟
گلي که خورديم روي کار تاکتيکي بود که تيم ملي جوانان انجام داد و اصلا ربطي به عملکرد سيدجلال نداشت. برعکس ايشان دفاع خوبي کردند و بارها حملات حريف را ناکام گذاشتند.

يعني تيمي که امسال نفت جمع و جور کرده را باز هم مدعي مي داني؟
از نظر نفري نفت توانست 70، 80 درصد بدنه و اسکلت تيم سال گذشته را حفظ کند و آسيب جدي به تيم وارد نشد. در اين بازي هرچند که بدن ها سنگين بود و زير فشار بدنسازي بود و به قولي نرمال نبوديم اما بازي خوبي ارايه کرديم و خيلي اميد دارم با اين تيمي که علي آقا جمع کرده و با احتساب نفرات جديد حضور قدرتمندي در ليگ پانزدهم داشته باشيم.

راستي چرا نانگ بازي نکرد و اين که با اين تراکم خط حمله فکر مي کني بتواني جايگاه ثابتي داشته باشي؟
نانگ در خلال بازي تمرينات اختصاصي بدنسازي را انجام مي داد و آماده نبود. در مورد خط حمله هم من قبول دارم امسال بازيکنان خوبي همچون نانگ، عيسي آل کثير که آقاي گل ليگ يک است جذب شده اند که همگي در کنار من و ارسلان مطهري مدعي هستيم که در ترکيب اصلي قرار بگيريم. اين مساله يک مزيت بسيار خوب دارد که تلاش بچه ها را براي رسيدن به اين خواسته يعني ترکيب ثابت دوچندان خواهد کرد و در اين مورد هم علي آقا نشان داده که دنبال استفاده از بهترين هاست و هيچگاه روي يک بازيکن خاص و به قولي اسم و رسم دار تاکيد ندارند.

پس خط حمله آتشين نفت حسابي از حالا براي رقبا و کسب يک جام خط و نشان مي کشد؟
ببينيد اگر نفت پارسال نتوانست جام بگيرد به خاطر اين بود که بازيکن کم داشت و ديديد که در اواخر فصل بچه ها واقعا از نظر بدني کم آوردند. امسال ما تجربه بالايي داريم که هم در آسيا و هم در ليگ مي تواند بسيار با ما کمک کند. در کنار اين خدا را شکر امسال باشگاه توانسته در هر پست يکي، دو بازيکن خوب داشته باشد که اين مساله حسابي دست سرمربي تيم را براي کارهاي تاکتيکي باز خواهد گذاشت.

تو يک سال ديگر با نفت قرارداد داشتي. براي ادامه کار مشکل مالي نداشتي با اين تيم؟
خدا را شکر بخشي از مطالبات ما را واريز کردند و قول دادند مابقي را هم به زودي انجام دهند. براي ادامه کار مشکلي نبود و خدا را شکر از اينکه در نفت هستم راضي بوده و اميدوارم بتوانم با اين تيم امسال راهي براي ورود به تيم ملي پيدا کنم.

فکر مي کني به اين خواسته برسي؟
چرا که نه. حتما به اين خواسته فکر مي کنم و اصلا با اين هدف فوتبالم را دنبال مي کنم. امسال هرکاري مي کنم که بتوانم عملکرد خوبي در نفت داشته باشم و بتوانم نظر کي روش را بابت دعوتم به تيم ملي جلب کند.

نفت مي تواند تا شهريور و با اين فشار تمريناتي که هست با قدرت در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان آسيا برابر الاهلي قرار بگيرد و جزو 4 تيم بشود؟
اين نفتي که من مي بينم به راحتي مي تواند الاهلي را ببرد و به نظرم دور از دسترس نيست. در مورد بدن ها هم خدا را شکر چند هفته ابتدايي ليگ را داريم که مي تواند کمک زيادي به تيم بکند که از نظر تاکتيکي به هماهنگي برسند.

راستي قرعه نفت در ليگ پانزدهم و شروع با تراکتور را چطور مي بيني؟
من هم مثل صحبت هايي که علي آقا سر تمرين کردند و قرعه نفت را نرمال و خوب تلقي کردند، اين مساله را قبول دارم. بازي با تراکتور هم خيلي مهم است و بايد با فراموش کردن اتفاقات بازي آخر در تبريز اين تيم را در خانه شکست دهيم و از همان ابتدا با قدرت در مسير قهرماني قدم برداريم.

تهيه و تنظيم: سيد ياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن