تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بالاترين درجه دانايى، تشخيص اخلاق از يكديگر و آشكار كردن اخلاق پسنديده و سركوب ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819652619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترافيک سنگين در راه هاي استان قزوين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ تير ۱۳۹۴ (۱۰:۲۸ق.ظ)
ترافيک سنگين در راه هاي استان قزوين موج - رئيس پليس راه استان قزوين از ترافيک سنگين در راه هاي اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سرهنگ بهرام زينلي با اعلام اين خبر افزود: هم اکنون محورهاي کرج - قزوين و قزوين - رشت با ترافيک سنگين رو به رو است و عبور و مرور به کندي صورت مي‌گيرد.
وي اظهار کرد: با توجه به روزهاي تعطيل پيش رو، پيش بيني مي‌کنيم ترافيک محورهاي ياد شده به همراه محور قزوين - زنجان طي ساعات آينده با ترافيک سنگين تري رو به رو شود.
وي به مسافران هشدار داد، متاسفانه هم اکنون در طول آزاد راه هاي استان مشاهده مي‌شود که مسافران در حاشيه راه‌ها اقدام به استراحت و صرف صبحانه نموده‌اند که اين مساله مي‌تواند خطرات زيادي به همراه داشته باشد.
سرهنگ زينلي ادامه داد: بارها و بارها به رانندگان توصيه شده در طول مسافرت‌هاي خود به هنگام استراحت به خصوص در آزاد راه‌ها، تنها از توقفگاه‌هاي موجود در سطح محورها استفاده کنند و از هر نوع توقف در شانه راه‌ها خودداري کنند.
اين مسوول انتظامي يادآور شد: از رانندگان مي‌خواهيم تا با صبر و حوصله رانندگي کنند و ضمن رانندگي در خطوط خود، از سرعت زياد و سبقت‌هاي غيرمعمول خودداري کنند.
به گفته سرهنگ زينلي، دوربين‌هاي کنترل سرعت در سطح راههاي استان قزوين هرگونه حرکت خودروهاي متخلف را ثبت و ضبط نموده و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.
وي با اشاره به حوادث 24 ساعت گذشته در اين استان، افزود: شب گذشته و در محور قديم قزوين - رشت بر اثر برخورد دو دستگاه موتور سيکلت متاسفانه يکي از راکبان اين موتور سيکلت پس از رسيدن به بيمارستان فوت و ديگر راکب نيز مجروح و در بيمارستان بستري شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن