تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819444375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقویت بخش خصوصی در كانون های میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تقویت بخش خصوصی در كانون های میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری خبرگزاری پانا: تقویت بخش خصوصی در نقاط مختلف گردشگری و كانون های میراث فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری در دستور كار قرار گرفته است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۵ تير ساعت 10:01

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،مدیر كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در چهارمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان در سال 1394 که با حضور کلیه فرمانداران و روسای کمیته های 9گانه ستاد اجرایی خدمات سفربه ریاست استاندار و در محل سالن جلسات شهید خرازی استانداری برگزار شد از تقویت بخش خصوصی در نقاط مختلف گردشگری و كانون های میراث فرهنگی استان خبر داد و اظهار داشت: با ارتقای زیرساخت های گردشگری و جذب مسافران بیشتر در استان، وضعیت استان در زمینه های مختلف، متحول می شود.
بهمن عسگری سوادجانی با بیان اینكه کلید توسعه گردشگری استان، از زمان سفر رییس جمهوری و هیات دولت به شهرکرد، زده شد افزود: به دنبال حضور پرشور مسافران در تعطیلات عید سعید فطر پارسال و نوروز 1394، تدابیر لازم برای خدمات رسانی بهتر به مسافران در سالجاری، اندیشیده شده است.
عسگری سوادجانی با اشاره به اینكه اکنون میانگین اقامت مسافر در استان، دو تا سه شب است گفت: به همین منظور، زیرساختهای گردشگری در نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری تقویت شده است.
بهمن عسگری سوادجانی افزود: به منظور خدمات دهی مطلوب به مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری با همکاری دستگاه های اجرایی مربوطه، مشاغل خدمات رسان در نقاط مختلف استان، شیفت بندی شده اند.





 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن