تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798407689




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت تمام توان خود را برای تقویت ورزش همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی بکار می گیرد/ در ورزش بانوان باید در سطح جهانی كار كنیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: رییس جمهور در ضیافت افطار با ورزشكاران:
دولت تمام توان خود را برای تقویت ورزش همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی بکار می گیرد/ در ورزش بانوان باید در سطح جهانی كار كنیم
رییس جمهور گفت: افتخار تیم‌های ورزشی این است كه از مسابقات جهانی با جام برمی‌گردند و تیم هسته‌ای كشورمان به مسابقه سیاسی رفت و "برجام" را برای ملت ایران به ارمغان آورد.


به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت ریاست جمهوری حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی روز چهارشنبه در ضیافت افطار با ورزشكاران اظهار داشت: تیم‌های ورزشی با جام‌های افتخار و پیروزی كه در میدان‌های مسابقه جهانی كسب كردند، نام و پرچم ایران را در جهان به اهتزاز در آوردند و در این مذاكرات نیز تیم دیپلماسی كشورمان با افتخار نام و پرچم ایران را بالا برد.
 
 در ورزش بانوان باید در سطح جهانی به گونه ای كاری كنیم كه دنیا متوجه شود اسلام، اخلاق و فرهنگ ما با ورزش بانوان نه تنها در تضاد نیست بلکه حضور آنان در عرصه مسابقات جهانی هم ضروری و هم موجب افتخار ماست. بی‌تردید در دنیای امروز نمی‌توان منزوی بود و این موضوعی است كه رهبر معظم انقلاب در موضوع اقتصاد مقاومتی به آن اشاره فرمودند
 ملت ایران ملت بزرگی است و از منطق و استدلال برخوردار است
 
رییس جمهور در ادامه با بیان اینكه ورزش از دیدگاه این دولت یك كار تشریفاتی و حاشیه‌ای نیست، گفت: از دیدگاه دولت، ورزش همگانی، حرفه‌ای و قهرمانی برای سلامت و نشاط جسم و روح جامعه مفید است و باید تقویت شود و دولت در حد توان خود از آن حمایت خواهد كرد.

روحانی حمایت از ورزش بانوان را نیز مورد تأكید قرار داد و تصریح کرد: در ورزش بانوان باید در سطح جهانی به گونه ای كاری كنیم كه دنیا متوجه شود اسلام، اخلاق و فرهنگ ما با ورزش بانوان نه تنها در تضاد نیست بلکه حضور آنان در عرصه مسابقات جهانی هم ضروری و هم موجب افتخار ماست.

رییس جمهور خاطر نشان كرد: وقتی یكی از بانوان قهرمان كشورمان با حجاب در سكوی جهانی قرار می‌گیرد، باعث افتخار مضاعف است. ضمن اینكه از جمله اتهاماتی كه به دروغ مطرح می‌كنند این است كه اسلام ضد زن است و فرصت حضور زنان در جامعه را فراهم نمی‌كند و بین زن و مرد تبعیض قایل است. این در حالی است كه هیچ آیین و مكتبی مانند اسلام به زیبایی، جایگاه و شأن بانوان را بالا نبرده است.

روحانی، گسترش ورزش همگانی را مورد تأكید قرار داد و گفت: اگر ورزش همگانی توسعه پیدا كند، به طور طبیعی از داخل آن، استعدادها شكوفا می‌شود و از سوی دیگر برای بروز استعدادها باید در صحنه‌های رقابت ورزشی حضور یافت و لازمه حضور در عرصه‌های ورزشی تن دادن به قواعد بازی و مسابقه است و از كسی پذیرفته نیست كه بخواهد برخلاف قواعد مسابقه رفتار كند.

رییس جمهور اضافه كرد: یا باید در بازی و رقابت‌های جهانی شركت كنیم و قواعد آن را نیز بپذیریم و یا اصلاً در آن رقابت‌ها حضور پیدا نكنیم.

روحانی خاطرنشان كرد: دنیای سیاست هم مانند دنیا ورزش، رقابتی است. در این عرصه نیز باید مشخص شود كه آیا می‌خواهید با دنیا همكاری كنید یا نمی‌خواهید و بی‌تردید در دنیای امروز نمی‌توان منزوی بود و این موضوعی است كه رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی به آن اشاره فرمودند كه تولید ما باید درون‌زا بوده ولی باید برون‌نگر باشیم، یعنی صادرات خود را افزایش داده و دروازه‌ها را باز كنیم.

رییس جمهور گفت: دنیای امروز، دنیایی است كه باید همه با یكدیگر همكاری و مشاركت كنند، ضمن اینكه ملت ایران ملت بزرگی است و از منطق و استدلال برخوردار است.

روحانی اظهارداشت:عده‌ای از میز مذاكره واهمه دارند و طرف مقابل خود را خیلی بزرگ تصور می‌كنند كه توانایی مذاكره با آن وجود ندارد و می گویند اگر مذاكره كنیم حتماً شكست می خوریم. عده‌ای نیز چون از مذاكره می‌ترسند ترجیح می‌دهند در كناری ایستاده و صرفاً شعار دهند و این ساده‌ترین راه ممكن است. از نظر ما دلیلی برای ترس از مذاكره وجود ندارد چرا كه ما توانمند ،با قدرت،صاحب منطق، استدلال و تاریخ و تمدن عظیم و دیرینه هستیم و این موضوعی است كه هر شش قدرتی كه با ما مذاكره می‌كردند به نوعی به آن اذعان كردند.

رییس جمهور گفت: عده‌ای نیز تصور می‌كنند با حضور در میز مذاكره ،در برابر قدرت طرف مقابل راهی جز تسلیم وجود ندارد در حالی كه ما نشان دادیم این توان را داریم كه مذاكره را به پیش برده و خواسته‌های خود را به كرسی بنشانیم.

روحانی افزود:از آغاز دولت یازدهم وعده داده بودم كه با شش قدرت دنیا پای میز مذاكره خواهیم نشست و هدفمان این است كه زنجیرهای ظالمانه و غلط تحریم را بشكنیم. از همان ابتدا عده‌ای اعلام می‌كردند كه این كار امكان‌پذیر نیست و دشوار است، اما ما كسانی را به میدان این بازی سخت فرستادیم كه توانمندی آنها را باور داشتیم.

رییس جمهور اظهارداشت: ما یك تیم قوی و حرفه‌ای برای مذاكره فرستادیم و اینها كسانی بودند كه فن مذاكره را به خوبی می‌شناختند و به قواعد بازی و مذاكره آشنایی داشتند.
دكتر روحانی خطاب به ملت ایران افزود:تیم مذاكره كننده ایران در بخش‌های فنی، حقوقی، سیاسی و اقتصادی كاملاً حرفه‌ای بودند و به خوبی مطالبات كشورمان را پیگیری كردند به گونه‌ای كه تعجب طرف مقابل را برانگیخته بودند.

رییس جمهور با بیان اینكه افتخار اصلی موفقیت مذاكرات هسته‌ای متعلق به ملت ایران است، اظهارداشت: ملت ایران با استقامت، ایستادگی و حضور در صحنه و رهبر معظم انقلاب با هدایت، ارشادات و حمایت‌هایشان در كنار سایر قوا، همه دست به دست هم داده و به این پیروزی و افتخار بزرگ رسیدیم.

روحانی با اشاره به برخی دستاوردهای مذاكرات اخیر اظهار داشت: این مذاكرات دستاوردهایی فراتر از تحریم‌های هسته‌ای داشته است. قرار بود كه فقط تحریم‌های هسته‌ای برداشته شود، اما تیم مذاكره كننده‌مان موفق شد تحریم هواپیمایی را كه جزو تحریم‌های هسته‌ای نبود رفع كند. از سوی دیگر تحریم فروش مواد غذایی از جمله پسته و فرش به آمریكا و تحریم شركت‌های مرتبط با شركت‌های آمریكایی كه جزو برنامه هسته‌ای نبود، برداشته شد.

در ابتدای این دیدار محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان با تبریك موفقیت ارزشمند تیم هسته‌ای كشورمان اظهار داشت: این مذاكرات یك ماراتن سخت و نفسگیر و استقامتی بود كه در نهایت برگ زرینی در تاریخ كشورمان ورق خورد.

وی خاطر نشان كرد: جامعه بزرگ ورزش كشورمان از این اتفاق مهم و تاریخی به طور همه جانبه حمایت می‌كند.

در این دیدار همچنین پولادگر رییس فدراسیون تكواندو و خانم محمدی رییس فدراسیون اسكیت در سخنانی با تبریك و قدردانی از موفقیت تیم هسته‌ای كشورمان، از حمایت‌های بی‌شائبه دولت نسبت به توسعه ورزش قدردانی كردند و برخی پیشنهادات خود را برای ارتقاء جایگاه ورزش قهرمانی كشور در عرصه‌های جهانی بیان نمودند.

انتهای پیام/


اخبار مرتبط

حاضرم برای دیدار با روحانی باز هم روسری سرکنم + عکس
ورزشکاران باید برای جامعه بخصوص جوانان الگو باشند/ قهرمانان همواره موجب دلگرمی، نشاط و غرور مردم هستند
مراسم تجلیل از مدال آوران بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون
روحانی:در عرصه ورزش تبعیض معنی ندارد و باید حذف شود/کفاشیان:کی روش مایل است ادامه دهد اماسطح توقع بالایی دارد/گودرزی:اگر دولت حمایت کند برای توسعه ورزش همگانی همه چیز مهیا می شود




۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن