تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819136670




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئیس پلیس راه لرستان خبر داد برگزاری رزمایش طرح تابستانی پلیس راه و راهور لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئیس پلیس راه لرستان خبر داد
برگزاری رزمایش طرح تابستانی پلیس راه و راهور لرستان
رئیس پلیس راه لرستان از برگزاری رزمایش مجریان طرح شد - آمد ترافیکی تابستانه سال جاری در استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری رزمایش طرح تابستانی پلیس راه و راهور لرستان



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی چغلوند ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در خرم‌آباد در حاشیه این طرح که با حضورمسئولان و کارکنان اداره حمل و نقل و پایانه‌ها، شورای ترافیک استانداری لرستان، راه و شهرسازی، هلال احمر، اورژانس، شهرداری، امداد خودرو ، راه و راهور برگزار شد، اظهار کرد: مرحله دوم طرح تابستانی از تاریخ 25 تیر ماه الی چهار مهر ماه در سطح محورهای مواصلاتی استان با همکاری مجریان طرح آغار شده است.
 وی افزود: در این طرح تعداد 30دستگاه خودرو از فرمانداران شهرستان‌های تابعه در مدت اجرای طرح با این یگان همکاری و روزانه بالغ بر 70 تیم بصورت محسوس و نامحسوس کنترل محورهای مواصلاتی استان را برعهده داشته و با قاطعیت با تخلفات رانندگی توام با رعایت ادب و نزاکت برخورد می‌کنند.
 رئیس پلیس راه استان لرستان اظهار داشت:  تعداد 102ذستگاه دوربین کنترل سرعت اعم از ثابت و سایر نیز در زمینه مدیریت سرعت در راه‌ها با توجه به اینکه مهمترین علل وقوع شکل‌گیری تصادفات در استان عدم توانائی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه است، نیز به صورت فعال کنترل سرعت را انجام می‌دهند.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در طول اجرای طرح هر هفته با حضور در جاده‌های مواصلاتی با همکاری مدیران راه و حمل ونقل و پایانه‌ها ضمن شناسائی محورهای حادثه خیز در خصوص رفع نقص جاده‌ای نیز به منظور کاهش تصادفات اقدامات لازم به عمل می‌آید.
چغلوند  به رانندگان توصیه کرد، با رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب حرکت کنند در زمان رانندگی هرگز از تلفن همراه استفاده نکنند و ضمن بستن کمر بند ایمنی سرنشینان خود را نیز ملزم به استفاده از کمر بند کنند.
رئیس پلیس راهور لرستان نیز در ادامه این طرح گفت: طرح تابستانی امسال با سنوات گذشته تفاوت دارد، زیرا با پایان یافتن ماه مبارک رمضان بلافاصله سفرهای تعطیلات ایام عید سعید فطر و در ادامه آن سفرهای تابستانی شروع و ادامه دارد، بنابراین پیش‌بینی ما این است که حجم مسافرت‌ها در شروع طرح افزایش چشم‌گیری داشته باشد .
 وی اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان با برنامه‌ریزی و ایجاد تمهیدات ویژه ترافیکی با بهره‌گیری از حداکثر توان عملیاتی، امکانات و تجهیزات سازمانی برای کنترل و نظارت بر امور ترافیکی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث و تصادفات رانندگی در این مدت برای کلیه معابر درون و برون شهری با تمرکز و اولویت بر محورهای پر تردد و شهرهای مسافر پذیر، پرجمعیت، مراکز خرید، سیاحتی و زیارتی و شهرهایی که در تردد مسافران قرار دارد، اقدام لازم به عمل خواهد آورد.
منوچهر مرادی تصریح کرد: در اجرای این طرح تشدید مواردی از جمله برخورد قاطع با متخلفین و همچنین برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، آلودگی صوتی، حمل حیوانات مینیاتوری، در حین رانندگی، شیشه‌های غیر متعارف دودی،  برخورد با تخلفات حادثه ساز مانند سرعت غیر مجاز، سبقت غیر مجاز ، تجاوز به چپ، صحبت کردن با تلفن همراه در حین رانندگی، عبور از محل ممنوع، نقص سیستم روشنایی و... مد نظر ما است.
انتها پیام/2304/
 

94/04/24 - 14:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن