تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819702061




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اميري: با سيدجلال و صادقيان قهرمانيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ تير ۱۳۹۴ (۱۲:۳۱ب.ظ)
پرسپوليس هيچ صحبت جدي با من انجام نداد اميري: با سيدجلال و صادقيان قهرمانيم موج - گروه ورزش؛
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، هافبك ملي‌پوش نفت تهران معتقد است اين تيم با جذب نفرات جديدي همچون سيدجلال حسيني و پيام صادقيان بازهم يك مدعي اصلي قهرماني است. وحيد اميري كه بازي اول نفت را مقابل تراكتورسازي در ليگ پانزدهم يك بازي سخت مي‌داند معتقد است كار مشكلي در يادگار امام تبريز خواهند داشت. از اين بازيكن از شرايط نفت پرسيديم و اينكه پرسپوليسي‌ها كه او را مي‌خواستند چقدر براي جذب او پا پيش گذاشتند.
از شرايط نفت و تمرينات اين تيم براي فصل جديد چه خبر؟
اوضاع با جذب نفرات جديدي كه به تيم اضافه شدند خوب است و تمرينات خوب و پرفشاري را انجام مي‌دهيم. تمرينات نفت به خوبي سروشكل گرفته و با هدف براي حضوري قدرتمند مشغول به كار و تمرين هستيم.
ارزيابي تو از بازيكنان جديدي كه به جاي رفته‌ها اضافه شدند چيست؟
نفت تيمي است كه ساختار مشخصي دارد و هرساله با رفتن بازيكنان، نفرات مناسبي را جذب مي‌كند كه بتوانند با تيم به هماهنگي خوبي برسند و جايگزين قبلي‌ها شوند. امسال هم مي‌بينيد كه با جذب نفراتي چون سيدجلال حسيني و پيام صادقيان همين روند را ادامه داده است. من خيلي به اين نفت خوشبين هستم و قطعا روند روبه رشدي را خواهيم داشت.
با اين شرايط پس نفت را دوباره بايد يك مدعي جدي قهرماني بدانيم؟
قطعا نفت چه در ليگ برتر و حذفي و چه در ليگ قهرمانان آسيا با ساختار خوبي كه دارد و توانسته اسكلت خودش را حفظ كند شرايط بسيار ايده‌آلي خواهد داشت و با قدرت پاي به اين مسابقات مي‌گذارد.
اما سال گذشته گفته بودي امسال سال نتيجه‌گيري نفت است و شايد ديگر اين مساله تكرار نشود.
بله اين را گفته بودم چون واقعا سال گذشته تلاش بچه‌ها بايد به ثمر مي‌نشست اما نشد. با اين همه تيمي كه امسال داريم بازهم مدعي است و به كسب يك جام چه در ايران و چه در آسيا بسيار خوشبين هستم و ما با تلاش و قدرت در هر سه جام پاي به مسابقات خواهيم گذاشت.
حتما از قرعه‌كشي مسابقات ليگ پانزدهم خبردار شدي و مي‌داني كه آخرين بازي شما مقابل تراكتور به اولين بازي شما در ليگ تبديل شده است؟‌
بله برنامه را ديدم. بازي خيلي سختي مقابل تراكتورسازي داريم و اين بازي هم براي نفت و هم براي حريف بسيار پراهميت است. اهميت از آنجايي كه هر دو تيم مدعي بايد از همان ابتدا شروع قدرتمندي را داشته باشند. تراكتور در خانه خودشان بازي مي‌كند و اميدوارم بتوانيم علاوه بر يك بازي خوب و كسب نتيجه سالم به تهران برگرديم.
يعني هنوز هم نگران تكرار اتفاقات يادگار امام تبريز در بازي آخر ليگ چهاردهم هستي؟‌
نه منظورم از سالم برگشتن اين نبود. بازي در تبريز و به خصوص در يادگار امام تبريز با آن جو سنگيني كه دارد براي هر تيمي سخت است. تيمي كه هواداران پرشور و خونگرمي دارد و به جذابيت‌هاي بازي اضافه مي‌كنند. منظورم از سالم برگشتن اين بود كه بتوانيم با دست پر در طول مسير رفت و برگشت به تهران برگرديم.
پرسپوليسي‌ها گويا خيلي دنبال جذب تو بودند...
شايد باورتان نشود من با توجه به اينكه با نفت قرارداد داشتم اصلا به اين مسايل فكر نمي‌كردم و باشگاه پرسپوليس هم هيچ حرفي با خود من نزد. اگر حرفي زده شده بايد بين باشگاه نفت و پرسپوليس بوده باشد چون صحبتي از سوي پرسپوليس با من براي قرمزپوش شدن نشد.
خودت دوست داشتي به پرسپوليس بروي؟‌
اين مساله را همه مي دانند كه هر بازيكني دوست دارد در يكي از اين دو تيم بزرگ بازي كند.
حالا اگر همزمان هم استقلال و پرسپوليس تو را مي‌خواستند و باشگاه اجازه رفتنت را مي‌داد، كدام تيم را ترجيح مي‌دادي؟
(خنده) اجازه بدهيد وارد اين مسايل حاشيه‌اي نشوم. من يك فوتباليست هستم و هركجا كه كمك كند فوتبالم را بهتر ارايه دهم قطعا انتخاب من خواهد بود.
بابت اينكه قراردادت در نفت تمام نشده بود فصل گذشته ناراحت بودي كه نمي‌تواني به پيشنهادهايت فكر كني... با اين شرايط از ماندن در نفت راضي هستي؟‌
بله چرا نبايد راضي باشم. ناراحتي من به اين خاطر بود كه نمي‌توانستم به پيشنهادهاي ديگرم فكر كنم. من دوست داشتم در اروپا بازي كنم و لژيونر شوم اما شرايط مهيا نبود چون با نفت يكسال ديگر قرارداد داشتم و در اختيار اين تيم بودم.
پيشنهادي هم از اروپا يا ديگر تيم‌هاي ليگ برتري داشتي؟‌
مي‌گفتند كه دارم اما همانطور كه خدمت شما عرض كردم به خاطر قرارداد با نفت مسايل در اختيار باشگاه بود و نمي‌توانستم خودم بابت آنها تصميمي بگيرم و چون چيزي نمي‌گفتند زياد هم پيگير نبودم.
تهيه و تنظيم: سيدياسر رضوي













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن