تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819012659




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همه ظرفیت های قانونی را برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به کار می


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست استانداری فارس: همه ظرفیت های قانونی را برای پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به کار می خبرگزاری پانا: سرپرست استانداری فارس گفت: برای تحقق مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان، همه ظرفیت های قانونی را به کار خواهیم گرفت.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۴ تير ساعت 12:57

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، مهندس خلیل رضائیان در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری اظهار داشت: جمع آوری پیشنهادات عمرانی و ارائه به نهاد ریاست جمهوری به منظور تصویب در سفر دكتر روحانی به استان فارس توسط دفتر فنی و دفتر مدیریت بحران استانداری صورت گرفت كه موجب جمع بندی 70 پیشنهاد اصلی شد.
وی با بیان این كه مبلغ تعهدات و تعداد پروژه های مصوب در سفر كاروان دولت تدبیر و امید به استان فارس بیش از ارقام اعلام شده است، ادامه داد: یكی از نتایج سفر ریاست جمهوری به استان، تعهد وزارت نفت به منظور تسریع در گازرسانی به فارس بوده است كه بر اساس آن ضریب گازرسانی از 42 درصد به حدود 83 درصد طی دو سال آینده افزایش پیدا خواهد كرد كه بر این اساس تاكنون 700 میلیارد تومان برای گازرسانی در استان فارس در سال 94 تخصیص داده شده است.
سرپرست استانداری فارس با اشاره به این كه دولت به منظور اجرای پروژه های مصوب در سفر ریاست جمهوری به استان، اعتبارات طرح های مصوب را به صورت 100 درصد تخصیص خواهد داد، افزود: با توجه به این كه برخی از طرح ها دارای زمانبندی و تقویم مشخص است باید برنامه ریزی دقیقی برای پیگیری و اجرای این پروژه ها در موعد زمانی مقرر صورت گیرد.
مهندس رضائیان با بیان این كه فرصت های ملی و استانی باید توسط مدیران شناسایی و به منظور بهره گیری در پیشرفت استان فارس، پیگیری شوند، گفت: یكی از فرصت هایی كه در اختیار استان قرار دارد، اعتبارات ماده 180 است كه باید بهتر از سال گذشته و با توجه به اولویت های هر شهرستان در طرح های اصلی و نیمه كاره هزینه شود.
 
 

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن