تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798595990




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حرف‌های عجیب بازیکن عامل سقوط راه آهن


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: من فوتبالیستم نه خلافکار
حرف‌های عجیب بازیکن عامل سقوط راه آهن




بازیکن سوئدی فصل گذشته تیم راه‌آهن گفت: از فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهم که پرونده من را به فیفا بفرستند تا فیفا در موردم رای بدهد.





خبرگزاری فارس: مارتین موتومبا بازیکن سوئدی تیم راه‌آهن که اکنون باعث شده کمیته انضباطی علیه این باشگاه رای به سقوط این تیم بدهد مدت‌ها است که سکوت کرده و هیچ صحبتی نمی‌کند.


با موتومبا که اکنون در سوئد ساکن است گفت‌وگویی انجام داد. موتومبا درباره شرایط خود گفت: من از ایران رفته‌ام و اکنون در کنار خانواده‌ام هستم. سقوط تیم راه‌آهن هم به من ارتباطی پیدا نمی‌کند. من هم محروم شده‌ام که حقم محرومیت نبود. البته در این میان چیزی به نام احساس وجود دارد. من برای تیم راه‌آهن بازی کردم هرچند راه‌آهن به تعهد پولی که به من داد به طور کامل عمل نکرد. من نیاز مالی ندارم و اراده کنم می‌توانم با هر تیمی در سوئد قرارداد ببندم. با این حال من برای کمک به راه‌آهن به این تیم آمدم و این تیم در لیگ برتر ماند هرچند دردسرهای زیادی برایم به وجود آمد که هرگز با آنها روبرو نشده بودم.

وی ادامه داد: من به راه‌آهن احساس دارم. در کنار بازیکنانش بازی کرده‌ام و نمی‌توانم نسبت به آن بی‌تفاوت باشم. مدیربرنامه ایرانی- سوئدی من هر روز اخبار فوتبال ایران را به من می‌دهد. من از اینکه این همه خبر در مورد من منتشر می‌شود خسته شده‌ام. من دنبال چنین چیزی نبودم. همواره می‌خواستم با فوتبالم مطرح باشم نه با مسائل این چنینی حق تیم راه‌آهن حضور در لیگ برتر است.

بازیکن سوئدی راه‌آهن در ادامه گفت‌وگو با فارس تصریح کرد: از نظر ورزشی پیکان در زمین بازی را به ما باخت و پس از آن به کمیته انضباطی شکایت کرد و من هم سه بار در دادگاه‌های کمیته انضباطی حاضر شدم و تمام دلایل و مستندات خود را ارائه کردم. تعجب می‌کنم که چطور رای کمیته انضباطی شکسته شد و دادگاه تجدیدنظر با وجود آنکه مهم‌ترین بحث این پرونده من بودم حتی یکبار هم با من تماس نگرفت و صحبتی با من نکرد.

موتومبا افزود: من از علی کفاشیان 5 دقیقه وقت می‌خواهم تا همه مسائل را بگویم. مشکلی که برای من به و جود آمد عاملش کار کثیف و غیرحرفه‌ای باشگاه اردواسپور ترکیه و فدراسیون فوتبال این کشور بود. برگه‌ای که من گرفتم جعلی نیست. من این برگه را از ندیم ترکی مدیر اردواسپور گرفتم. من فوتبالیستم خلافکار و جاعل نیستم. از طرفی لیگ ایران آنقدر هم برایم جذاب نبود که بخواهم به خاطر حضور در این لیگ دست به چنین اقداماتی بزنم و نامه جعل کنم. من در استکهلم و سوئد اسطوره هستم. لیگ ایران برایم پول زیادی هم نداشت که چنین خطرهایی را به جان بخرم با این حال برایم عجیب است که کمیته استیناف یکبار هم با من تماس نگرفت.

بازیکن سوئدی فصل گذشته راه‌آهن تصریح کرد: من در جریان زمان بازی‌ام در ترکیه نبودم. شما از بازیکن استقلال و پرسپولیس بپرسید چه روزی با تیم ملوان بازی کرده یا از رونالدو بپرسید رئال مادرید در چه تاریخی با سویا بازی کرده است. قطعا هیچ کدام این بازیکنان تاریخ مورد نظر را یادشان نمی‌آید زیرا بازیکن تاریخ بازی‌ها را حفظ نمی‌کند و این باشگاه و فدراسیون است که این مسائل را می‌داند. من نمی‌دانستم چه روزی برای تیم ترکیه‌ای بازی کرده‌ام. واقعیت آن است که باشگاه ترکیه‌ای پول زیادی به من بدهکار بود و مدیر این باشگاه به من گفت قراردادم را یک‌طرفه فسخ می‌کنم تا شکایت نکنی و بخواهی از ما پول بگیری.

وی افزود: باشگاه ترکیه‌ای فوتبالم را نابود کرد. من خودم در تیم‌های پرطرفدار بازی کرده‌ام و می‌دانم هواداران دراین تیم‌ها چه احساساتی دارند با این حال مجبورم که در مورد تیم پرهوادار پرسپولیس صحبتی بکنم و از هواداران این باشگاه پیشاپیش عذرخواهی می‌کنم. اینکه از نظر قانونی هیچ فرقی بین پرونده من و خلعتبری وجود ندارد چرا من محروم می‌شوم اما خلعتبری محروم نمی‌شود. چرا باشگاه راه‌آهن جریمه می‌شود اما باشگاه پرسپولیس جریمه نمی‌شود. قانون برای من و خلعتبری یکسان است حتی اگر من تاریخ نقل و انتقالات و بازی را ندانم اما پرسپولیس و خلعتبری و باشگاه اماراتی می‌دانستند چه می کنند و با عقل و دانش در تاریخ نقل و انتقالات دست برده‌اند.

موتومبا تصریح کرد: باشگاه اردواسپور و فدراسیون فوتبال ترکیه این نامه را به من داد. آنها صد بار به من گفتند ما این کار را می‌کنیم تا نتوانی شکایت کنی و پول بگیری. من از این همه اخبار نامناسبی که در موردم در فوتبال ایران منتشر می‌شود احساس خوبی ندارم. اصلا بهتر است فدراسیون محترم فوتبال ایران پرونده من را به فیفا بفرستد تا فیفا در مورد من رای بدهد به این ترتیب رای من و خلعتبری یکسان خواهد شد. شاید من دیگر به ایران برنگردم  اما می‌خواهم در آرامش زندگی کنم. اکنون آرامش از زندگی من رفته. همسرم وقتی به سوپرمارکت می‌رود ایرانی‌ها در سوئد از او می‌پرسند شوهرت در ایران چه کار کرده است. این شرایط برای من سخت است. حق راه‌آهن است در لیگ برتر بماند.

وی با اشاره به اظهارنظرهای برخی افراد به عنوان مدیربرنامه‌اش گفت: اکنون در ایران هر کسی راه می‌افتد و خود را مدیربرنامه من می‌داند. شاید در طول هفته 10 مدیربرنامه با من تماس بگیرند اما واقعیت آن است که فقط مدیربرنامه‌ای می‌تواند از جانب من صحبت کند که از من امضا داشته باشد و با من قرارداد بسته باشد. من فقط یک مدیربرنامه ایرانی و سوئدی داشتم که اکنون قراردادش تمام شده است. من خیلی برای حضور در لیگ ایران هم اشتیاق نداشتم اما آمدم و این مشکلات برایم پیش آمد. من کشور ایران را دوست دارم اما به راحتی می‌توانم با باشگاهی مثل مالمو قرارداد امضا کنم.






تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن