تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه خداوند بخواهد بنده اى را رسوا كند، از طريق زبانش او را رسوا مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821156185




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تازگي آثار آيت الله صافي در گرو تقرب به خدا و اهل بيت (ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۴ (۱۷:۲ب.ظ)
عضو مجلس خبرگان رهبري: تازگي آثار آيت الله صافي در گرو تقرب به خدا و اهل بيت (ع) است موج - قم - عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اين فقيه برجسته که در زمينه هاي گوناگون دست به قلم شده، اخلاص را سرلوحه کار خويش قرار داده و همين مسأله موجب پويايي آثار ايشان شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، امام جمعه تهران در حاشيه بازديد از نمايشگاه بين المللي قرآن کريم در غرفه انتشارات آيت الله صافي گلپايگاني حضور يافت و در جريان آخرين آثار منتشر شده اين مرجع تقليد قرار گرفت.
وي ضمن تهيه مجموعه 6 جلدي منتخب الاثر به ويژگي هاي اين کتاب گران سنگ پرداخت و گفت: اين کتاب ارزشمند توانسته بسياري از شبهات که در زمينه مهدويت وجود دارد را به صورت مستدل پاسخ بدهد.
آيت الله سيد احمد خاتمي با تاکيد بر اين که آيت الله صافي گلپايگاني از مراجع پرتلاش زمان معاصر است، گفت: اين فقيه برجسته که در زمينه هاي گوناگون دست به قلم شده، اخلاص را سرلوحه کار خويش قرار داده و همين مسأله موجب پويايي آثار ايشان شده است.
وي مهم ترين ويژگي که تاليفات آيت الله صافي را از تاليفات ساير مولفان و پژوهشگران معاصر متمايز مي کند، مورد اشاره قرار دارد و گفت: آثار آيت الله صافي گلپايگاني؛ به ويژه کتاب منتخب الاثر که در زمينه مهدويت به تاليف رسيده پس از گذشت زمان دچار فرسودگي نشده است.
عضو مجلس خبرگان رهبري، آيت الله صافي را مايه افتخار شيعيان دانست و تصريح کرد: زماني که براي ملاقات با اين مرجع عاليقدر شرفياب مي شويم غبطه مي خوريم که در دل اين بزرگ مرد چيزي جز معرفت ديني نيست.
وي گره خوردن به قرآن و عترت را از مهم ترين دلايل فرسوده نشدن آثار اين مرجع تقليد عنوان کرد و افزود: آيت الله صافي گلپايگاني داراي قرب الي الله است و کسي که به خدا و اهل بيت (ع) گره بخورد دچار فرسايش و فرسودگي نمي شود.
آيت الله خاتمي تلاش وصف ناپذير آيت الله صافي را مورد اشاره قرار داد و گفت: اين فقيه برجسته از مراجع پرتلاش و جامع نگر است که به صورت تيزبينانه و هوشمندانه نسبت به مسائل گوناگون نظر دارد و در جايي که لازم بدانند وارد شده و تذکرات لازم را گوشزد مي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن