تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804709953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای ماندگار کردن تیم سایپا تلاش می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: برای ماندگار کردن تیم سایپا تلاش می کنیم
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: تمام تلاشمان را برای ماندگار کردن سایپا به کار گرفته ایم تا شرمنده وجدان خود و مردم این استان نشویم.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر رضا گل محمدی، اظهار کرد: پیگیری های یک ماه اخیر البرز برای حل مشکلات با سایپا و ممانعت از انتقال این باشگاه به تهران منتهی به جلسه ای با حضور وزیر ورزش و مدیران گروه خودروسازی و نمایندگان کرج در هفته آینده شده است امیدوارم این نشست با خروجی مثبتی همراه باشد.

وی افزود: نظر وزارت ورزش ماندن این باشگاه در البرز است و نامه مشاور عالی وزیر به باشگاه سایپا و فدراسیون فوتبال هم موید این موضوع است، در عین حال ما هنوز معتقدیم رسیدن به یک توافق شدنی است و می توان سایپا را برای البرز حفظ کرد.

هیچ وقت خواهان رفتن سایپا نبودم

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه هیچگاه خواهان رفتن سایپا از البرز نبوده است گفت: من از همان ابتدای حضور در مسئولیت ورزش استان اعلام کردم این نحوه حضور سایپا به نفع هر دو طرف نیست اما عده ای تلاش می کنند اینگونه القاء کنند که من درصدد نفی سایپا و بیرون کردن این باشگاه بوده ام در خصوص اینکه رسانه ها هم متاثر از این صحبت ها بر این موضوع تاکید کرده اند هم باید بگویم آنها تحلیل و نقد خود را دارند و ما نمی توانیم برایشان تعیین تکلیف کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز به اظهارات نمایندگان البرز در نشست مشترک با مربیان البرزی اشاره کرد و گفت: دوستان در این نشست نقطه نظرات خود را مطرح کردند و عنوان کردند که در برخی موارد در حق باشگاه سایپا اجحاف شده است به شخصه مصداق این اجحاف شدن ها در قبال این باشگاه را نمی دانم و معتقدم ما در مجموعه ورزش استان آنچه در توان داشته ایم برای موفقیت این باشگاه و میزبانی شایسته در لیگ برتر انجام داده ایم و شاید موارد دیگری در بحث کلان مدیریتی مدنظر نمایندگان بوده است.

به من گفتند نیازی به حضور تو نیست

این مسئول ادامه داد: در جلسه هفته گذشته نمایندگان و مربیان قرار نبود من حضور داشته باشم چه بسا قبل از جلسه در تماس تلفنی به آنها اعلام کردم اگر نیاز به حضور من احساس می شود بیایم که در جواب گفتند نیازی نیست.

گل محمدی افزود: من هم به مانند نمایندگان استان معتقدم در صورت رفتن سایپا دنیا به آخر نمی رسد و ورزش البرز این توان و پتانسیل را دارد تا در این بخش کمبود موجود را مرتفع کند برای رشد بخش هایی که تا کنون مورد توجه نبوده است تلاش کند واقعیت آن است که بودن سایپا برای این استان اثرات مثبتی به همراه داشته است اما این دلیل بر این نیست که با رفتنش دچار مشکل حادی می شویم و به نظرم باید با هوشیاری کامل این مسئله را مدیریت کنیم.

وی در پایان افزود: دوباره تاکید می کنم اولویت ما استفاده از تمام ظرفیت های موجود برای نگه داشتن سایپا در استان البرز است و جامعه ورزش و علاقمندان به فوتبال در البرز این اطمینان را داشته باشند که ما کوتاهی نخواهیم کرد و حداکثر توان خود را به کار می گیریم.



14:37 1394/04/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن