تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804288032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جلسه هیئت مدیره لغو شد/ استقلال از یک جام انصراف داد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: اخبار باشگاه استقلال + مصاحبه ها
جلسه هیئت مدیره لغو شد/ استقلال از یک جام انصراف داد
این روزها مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند تا هر چند سریعتر وضعیت نقل و انتقالات باشگاه را به خوبی به پایان برسانند تا فصل پانزدهم را با موفقیت آغاز کنند.

نظری جویباری: در خصوص چشمی با جهان بینی به توافق رسیدیم/ کاری به استانداری نداریم
به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به اینکه قرار بود اعضای هیئت مدیره استقلال به همراه افشار زاده جلسه‌ای را در خصوص تیم‌های پایه استقلال و مسائل دیگر برگزار کنند اما این جلسه لغو شد و قرار است این جلسه  در یک فرصت مناسب برگزار شود.


از طرفی دیگر با توجه به اینکه قرار بود تیم فوتبال استقلال در جام شهدا شرکت نماید اما پرویز مظلومی سرمربی تیم در نظر دارد که آبی پوشان پایتخت در این دوره از مسابقات حاضر نشوند و از همین رو استقلالی‌ها قصد انصراف را دارند.


طبق شنیده‌ها از منابع آگاه گفته می‌شود آبی‌پوشان پایتخت پس از اتمام اردوی خود در کردان کرج قصد دارند در روز 29 تیر ماه به صورت دسته جمعی برای ثبت قرارداد‌های خود در هیئت فوتبال تهران حاضر شوند.


نظری جویباری در خصوص اینکه اعضای هیئت مدیره و استانداری قم قصد دارند در جسه امروز در خصوص وضعیت چشمی برای رفتن به باشگاه استقلال تصمیمات لازم را بگیرند افزود:برای مدیر عامل باشگاه صبا ارزش قائل هستیم اما طبق گفته مسئولان این تیم برای جذب این بازیکن مبلغی را به حساب باشگاه واریز کرده و توافقات اولیه صورت گرفته است و بهتر است بگویم که ما کاری به جلسه استانداری و اعضای هیئت مدیره نداریم و تنها شخص مدیر عامل را می‌شناسیم چرا که با وی در خصوص این بازیکن مذاکرات صورت گرفته است و باید بگویم که در حال حاضر کسی نمی‌تواند در خصوص آمدن این بازیکن به استقلال تصمیم بگیرد.ما طبق گفته مسئولان باشگاه شرط را عمل کرده‌ایم واستاندار و فرماندار به ما ربط پیدا نمی‌کند.


وی در خصوص وضعیت برونوسزار افزود: فکر نمی‌کنم که بتوانیم با این بازیکن به توافق برسیم و به نظر من شاید مظلومی گزینه داخلی را جایگزین این بازیکن کند البته باید بگویم که در مورد این مسئله چیزی به طور رسما به من اعلام نکرده است.


جویباری در خصوص  اینکه آیا باشگاه استقلال به طور رسمی با پروپچیچ  وارد مذاکره شده است یا خیر اظهار داشت:
مذاکره رسمی با این بازیکن به هیچ عنوان صحت ندارد  و تا زمانی که مظلومی نظر نهایی را به ما اعلام نکند ما نمی‌توانیم با هیچ بازیکنی مذاکره کنیم.


وی بیان کرد: با توجه به نظر مظلومی استقلال قصد دارد از حضور در جام شهدا انصراف بدهد.


وی درباره مراسم قرعه کشی و اینکه هفته‌ یازدهم دربی پایتخت برگزار می‌شود عنوان کرد: از این لحاظ کهن دربی در هفته یازدهم برگزار می‌شود باید بگویم که خیلی خوب شد و بسیار عالی است چرا که هر دو تیم در کورس هستند و هواداران از این مسئله رضایت کامل برخوردار می‌شوند و اگر این دربی در هفته اول و یا پایانی برگزار می‌شد جذابیت خاصی نداشت.


قرعه کشی نسبت به سال گذشته بهتر بود اما همانند  کشورهای اروپایی جذابیت خاصی نداشت و شاید نداشتن جذابیت به خاطر نبود امکانات کافی بود.


عضو کمیته نقل وانتقالات در خصوص اینکه آیا گزینه خارجی دیگری برای فصل آتی در نظر خواهیم داشت یا خیر؟ روز گذشته به اتفاق مظلومی، پورحیدری و امیری گزینه‌های مد نظر را بررسی کردیم اما مظلومی باید در این خصوص نظر نهایی را اعلام کند تا به این لحظه چیزی را به صورت کتبی به من اعلام نکرده  است  و هر نظری پورحیدری و مظلومی در این خصوص بگیرند ما تابع تصمیمات آنها هستیم.


وی در پایان درباره وضعیت یعقوب کریمی بیان کرد: صحبت‌های لازم با این بازیکن صورت گرفته است و اگر این بازیکن به طور حتم قصد پیوستن به استقلال را دارد باید مشکلش را با باشگاه سپاهان حل کند.
 
مظلومی: با برنامه ریزی، عقب ماندگی فعلی را جبران می کنیم

سرمربی استقلال درباره بازی دوستانه تیمش برابر بهمن و نتیجه آن، گفت: همانطور که می دانید درحال حاضر ما در شرایط بدنسازی هستیم و از طرفی دیگر بازی برابر بهمن اولین دیدار دوستانه ما بود. در این دیدار خیلی از بازیکنان اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم، با این حال بازی راضی کننده ای را به خصوص در نیمه دوم ارائه کردیم.
 
او در پاسخ به سوالی درباره میزان رضایتش از عملکرد جوانان استقلال در این دیدار بیان کرد: باید به جوانان فرصت دهیم تا بتوانند در آینده خود را نشان دهند. جوانان ما در این بازی نمایش خوبی داشتند و مطمئنا با اعتماد به آنها شاهد نمایش های بهتری خواهیم بود.
 
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که عملکرد بازیکنان جدید استقلال را در مقابل بهمن چطور ارزیابی کرده است، اظهار کرد: طبیعی است که این بازیکنان نیاز به زمان دارند تا جا بیافتند. این بازیکنان باید هر چه زودتر در زمانی که در اختیار داریم با بازیکنان سال گذشته هماهنگ شوند تا بتوانند کیفیت خود را نمایش دهند.
 
وی درباره حل مشکل عقب ماندگی استقلال در فرصت آماده سازی تصریح کرد: این بازی تدارکاتی را باید دو هفته قبل برگزار می کردیم. برای انجام یک کار اصولی 8 هفته زمان نیاز است ولی ما تنها 4 هفته فرصت داشتیم و این برای تیمی که نیاز به بدنسازی و تاکتیکی دارد بسیار کم است. تا به امروز نیز همه بازیکنان مد نظرمان در تیم حضور نداشته اند، مثلا کرار که به تازگی به ما اضافه شده است و یا تکلیف یعقوب کریمی که معلوم نیست. محسن کریمی و رمضانی نیز از گذشته آسیب دیده هستند و از  برنامه های ما عقب هستند. باید با برنامه ریزی مناسب این عقب ماندگی را جبران کنیم تا بازیکنان را هر چه سریعتر به لیگ و مسابقات برسانیم.
 
مظلومی درباره جذب بازیکنان خارجی استقلال گفت: فیلم چند بازیکن خارجی را دیدیم و به امید خدا به زودی با اینها به توافق خواهیم رسید تا در تمرینات حضور پیدا کنند.
 
سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که قرعه تیمش در رقابت های لیگ برتر را چطور ارزیابی می کند، گفت: به نظرم خیلی فرق ندارد که در چه هفته ای با چه تیمی بازی کنید. ما باید با همه تیم ها به میدان برویم و خواست خدا اینگونه بوده که قرعه ما به این شکل شود. ما هم با تلاش و حمایت هواداران، می خواهیم از همان اولین هفته محکم گام برداریم.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

برتری سه گله استقلال برابر بهمن/ آبی ها در اولین گام پیروز شدند
مدیر عاملی جویباری صحت ندارد/ باقدرت در استقلال می‌مانم
حاتمی: سرمربیگری دایی بهترین خبر سال است
چه کسانی زمین استقلال را خوردند؟
خروجی جلسه‌ نقل وانتقالات استقلال مشخص شد
امیری : منتظر جواب نهایی از سوی مدیر برنامه های سزار هستیم/سبک دست حامی مالی باشگاه است




۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن