تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819992421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عشوری: بازی برای تراکتور یک حس خوب است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: عشوری: بازی برای تراکتور یک حس خوب است
سینا عشوری را باید یکی از بازیکنان خوب فوتبال ایران به حساب بیاوریم که اگر مشکل خدمتی برایش به وجود نمی آمد، قطعاً یکی از گزینه های کیروش در تیم ملی بود.

سینا عشوری که حالا با پیوستن به تراکتور مشغول گذراندن خدمت سربازی است انگیزه زیادی برای فصل پیش رویش دارد و می‌خواهد به تیم ملی برسد. هافبک جوان تراکتور به "ورزش سه" می گوید: خدا را شکر می کنم که روزهای کابوس وار تمام شد و حالا به لطف خدا و مسوولین دوباره می توانیم با اشتیاق فوتبال بازی کنیم و برای موفقیت بجنگیم.

بازیکن سابق ذوب آهن در ادامه می گوید: تراکتور یکی از تیمهای بزرگ و خوب فوتبال ایران است که بدون شک با هوادارانش به یک تیم بی نظیر و دوست داشتنی در فوتبال ایران تبدیل شده است. بازی در تراکتور این روزها رویای خیلی از فوتبالیستها است و اینکه میلیونها طرفدار تراکتور در سراسر ایران به خصوص تبریز پشت تیم و بازیکنانش هستند یک حس خوب و لذت بخش است و همین موضوع انگیزه ما را برای موفقیت و شاد کردن هواداران دو چندان می کند.

هافبک جوان و با تجربه تراکتور می گوید: امسال هدفهای بزرگی برای خودم دارم و با یک برنامه ریزی خوب می خواهم بتوانم به لطف خدا به موفقیت برسم. من ایمان دارم با توجه به مدیریت خوب تراکتور و هواداران بی نظیری که داریم و همچنین داشتن یک مربی با انگیزه مثل تونی و مضاف بر آن بازیکنان توانمندی که در اختیار داریم امسال فقط برای قهرمانی میجنگیم و همگی با همدلی و اتحاد هدفمان قهرمان شدن است تا ناکامی فصل قبل را جبران کنیم اگرچه که فصل قبل هم تراکتور حقش قهرمانی بود.

وی در پایان می‌گوید: من به عنوان یک بازیکن برای تیم تراکتور می جنگم و حتی اگر سرباز هم نبودم مثل یک سرباز برای بردن تیمم تلاش می کردم. امیدوارم خدا کمک کند و بتوانم با توجه به انگیزه ای که دارم با انجام بازی های خوب و مثمر ثمر برای تیمم بتوانم نظر آقای کیروش را جلب کنم و به تیم ملی برسم چراکه این فصل بزرگترین هدفم قهرمانی با تراکتور و رسیدن به تیم ملی است.


10:41 1394/04/23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن