تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820215461




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سیستان و بلوچستان همچنان میزبان گرد و غبار


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سیستان و بلوچستان همچنان میزبان گرد و غبار
کارشناس هواشناسی گفت: با توجه به پیش بینی‌های صورت گرفته در برخی مناطق شرق کشور وزش باد و گرد و غبار رخ خواهد داد که در سیستان و بلوچستان تشدید خواهد شد.

سیستان و بلوچستان همچنان میزبان گرد و غبار
فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بارانی بودن استانهای کشور اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش بینی هواشناسی روز سه شنبه در سواحل دریای خزر و برخی مناطق استان اردبیل بارش باران بصورت پراکنده ادامه خواهد داشت و در این روز در برخی مناطق دامنه‌های زاگرس مرکزی، جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان ارتفاعات هرمزگان، شرق فارس در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر و رگبار پراکنده باران با احتمال رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.


وی اضافه کرد: روز چهارشنبه در پاره‌ای از مناطق سواحل دریای خزر و استان اردبیل در ساعات بعد از ظهر بارش پراکنده را خواهد داشت و همچنین روز پنجشنبه نیز در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و نواحی شمال شرق کشور در ساعات بعد از ظهر افزایش ابر و بارش باران، گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.


گودرزی افزود: طی سه روز آینده در برخی مناطق شرق کشور وزش باد و گرد و غبار پیش بینی می‌شود که این وضعیت روز چهارشنبه شب و طی روز پنجشنبه در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل تشدید می‌شود و روز سه شنبه دریای خزر و در روز پنجشنبه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.


کارشناس هواشناسی با اشاره به وضعیت آب و هوای تهران تصریح کرد: آسمان تهران امروز صاف در بعد از ظهر افزایش ابر و در ارتفاعات گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود که بیشینه‌ی آن 39 و کمینه 27 خواهد بود.


وی در پایان گفت: استان اهواز با 46 درجه و شهر کرد با 11 درجه به ترتیب گرمترین و سردترین استانهای کشور هستند.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

گرد و خاک همچنان مهمان کرمانی ها
افزایش دما تهران طی روزهای آینده / بارش پراکنده در سواحل دریای خزر
هوای تهران امروز سالم است
آسمان گیلان ؛ نیمه ابری تا ابری
شرایط جوی و دریایی هرمزگان در سه روز آینده ناپایدار است




۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن