تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820500216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فیلم جدید داعش از جنایت «اسپایکر»


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



فیلم جدید داعش از جنایت «اسپایکر»
روز نو :

داعش، یک فیلم 23 دقیقه‌ای جدید از جنایت سال گذشته خود در پایگاه نظامی «اسپایکر» در تکریت عراق که طی آن، صدها دانشجوی افسری را کشته است، منتشر کرد.

به گزارش فارس، تکفیری‌های داعش، تنها 4 روز پس از صدور حکم اعدام برای عاملان جنایت پایگاه نظامی «اسپایکر» واقع در شمال شهر تکریت مرکز استان صلاح الدین از سوی دستگاه قضایی عراق، یک ویدئوی 23 دقیقه‌ای از نحوه انجام این جنایت منتشر کرد.

در این فیلم که مربوط به یک سال پیش است، صحنه‌هایی منتشر نشده از جنایت عناصر داعش در کشتار صدها دانشجوی افسری این پایگاه نظامی که اغلب آنها شیعه بودند منتشر شده است.

در این ویدئو، صدها دانشجوی افسری پایگاه نظامی اسپایکر با دستهای بسته نشان داده می‌شود که به شیوه‌های مختلف اعدام می‌شوند. شماری از این قربانیان در یک گودال با دستهای بسته با شلیک گلوله جان خود را از دست می‌دهند و سپس بولدوزرهای داعش، بر روی اجساد بی‌جان این افراد حرکت می‌کنند. شماری در یک کامیون با شلیک مستقیم گلوله کشته می‌شوند و برخی پس از شلیک تیر به ناحیه سر، به آب انداخته می‌شود.

هنوز شمار دقیق قربانیان این جنایت مشخص نیست اما برخی منابع اعلام می‌کنند که 1700 دانشجوی افسری این پایگاه نظامی، به دست داعش کشته شده‌اند و منابع رسمی عراق نیز اعلام می‌کنند که پس از آزادی شمال تکریت از دست داعش و بازپس‌گیری پایگاه اسپایکر، جسد 600 قربانی را یافته‌اند.





تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 503]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن